کرونا، حکایت جنگی دیگر

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۲۲۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نبرد نفس گیر دیگری با الگوگیری از رشادت های ۸ سال دفاع مقدس در تاریخ این مرز و بوم در حال رقم خوردن است.
کرونا، حکایت جنگی دیگر

به گزارش وب دا مرکزی حجت الاسلام علی حسنوند در نشست هم اندیشی با متخصصین گروه های عفونی و داخلی، افزود: بلایی که در حال حاضر به جان  مردم دنیا افتاده در ایران این قصه ی تلخ، حکایت از ایثارگری ها و فداکاری های عزیزانی می کند که یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را مجدداً زنده کردند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه رییس دانشگاه و تمامی عوامل ستادی، رفع  خستگی روحی کادر بهداشت و درمان است، اظهار داشت: این رشادت ها و از خود گذشتگی ها و الگوگیری از شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت دفاع مقدس رقم خورده و عرصه ی پزشکی را به صحنه ایثار و شهادت تبدیل کرده است.
وی تاکید کرد: همواره نقش بزرگترها و پیشکسوتان در بحران ها، نقش تعیین کننده و کمک کننده  ای است و به جوانان و تازه نفس ها در  این رزمایش طاقت فرسا و خسته کننده، دلگرمی خاصی می دهد، این بزرگتر ها هستند که به تصمیم گیری های جوانان و نسل جدید سمت و سو می دهند و باعث می‌شوند که فشارهای وارده بر آنها کمتر شود.
حجت الاسلام حسنوند در پایان ضمن تشکر و قدردانی مجدد از تمامی کادر بهداشت و درمان به ویژه متخصصین  گروه های عفونی و داخلی آرزوی ریشه کنی این ویروس و بازگشت صحت و سلامتی به جامعه و مردم و به خصوص همکاران بهداشت و درمان کرد.


نظر شما :