قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از شرکت توزیع نیروی برق

۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۲۳۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۴
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات و همراهی مهندس الله داد و همکارانشان در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در روزهای کرونایی، تشکر و قدردانی کرد.
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از شرکت توزیع نیروی برق

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این روزها که کادر درمان کشور اعم از پزشکان، پرستاران، کمک پرستاران و … در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و با گذشت هشت ماه از مبارزه و مواجهه نفس گیر با این ویروس عالم گیر، ادارات و دستگاه های دیگر هر کدام در حد توان یاری گر مجموعه پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی هستند و این جای بسی خوشحالی و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: صنعت عظیم برق کشور و چرخه ی توزیع آن در استان و به خصوص کلانشهر اراک، در این مدت پا به پای کادر درمانی با تولید برق مطمئن و پایدار تلاش کردند تا سیستم های بیمارستانی و پزشکی لحظه ای بی برق نشوند تا حلقه این ویروس شکسته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: مطمئناً صنعت برق همیشه در کنار مردم در مواقع بحرانی برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن، ایستاده است و امیدواریم با وجود چنین دلسوزانی هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این میهمان ناخوانده باشیم.

دکتر جمالیان در پایان به راه اندازی کمپین  #صنعت_برق_همیشه_بیدار در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این کمپین  نشان  می دهد صنعت برق نیز قدردان زحمات کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا بوده و در پشت صحنه این نبرد طاقت فرسا تمام تلاش خود را به کار گرفته و خواهد گرفت.


نظر شما :