تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر تقویت دانشکده بهداشت

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۶ کد : ۱۲۳۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۳
جلسه این هفته هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد و رییس دانشگاه در این جلسه بر تقویت دانشکده بهداشت تاکید کرد.
تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر تقویت دانشکده بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: از آنجا که بهداشت و پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است، دانشکده بهداشت می تواند در این روزهای سخت پررنگ‌تر عمل کرده و تقویت این دانشکده، از بروز بسیاری از مشکلات در مرحله درمان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک مشکلات زیر ساختی فراوانی دارد، اما برای تمام این مشکلات برنامه ریزی کرده و برای رفع آنها تلاش هایی در حال انجام و پیگیری می باشد، ولی باید گفت شیوع کرونا بسیاری از این برنامه‌ها را به تعویق انداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: فضای دانشکده ها و ابنیه مستهلک آنها از جمله ساختمان معاونت بهداشتی، نمونه ای از این مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه که روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، نیازمند استفاده از ظرفیت های هر چه بیشتر اعضای هیئت علمی و همچنین دانشجویان بومی در زمینه بازدیدها و بالین هستیم.

دکتر جمالیان همچنین تاکید کرد: از درآمدزایی دانشکده ها به خصوص دانشکده بهداشت استقبال کرده و حمایت می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به کاهش درآمد دانشگاه در دوران کرونا و پس از کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات مالی و افزایش هزینه ها، حق التدریس و حق الزحمه پرداخت پرسنل و کار آنها در در حال پرداخت شدن و اجرا می باشد.


نظر شما :