شهرستان خنداب بر روی لبه پرتگاه

۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۲۴۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: در حال حاضر وضعیت این شهرستان، نارنجی است و با عدم رعایت ها قطعاً به سمت قرمز پیش خواهیم رفت.
شهرستان خنداب بر روی لبه پرتگاه

به گزارش وب دا مرکزی، رسول گوهری افزود: با توجه به اینکه در شهرستان خنداب و برای بیماران بدحال بخش ICU وجود ندارد و تنها یک بیمارستان ۶۴ تختخوابه وجود دارد می طلبد که مردم بیش از پیش نگران سلامتی خود و اطرافیان بوده و با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان، باری را از روی دوش کار درمان بردارند.

وی اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان مهر خنداب تقریباً کامل شده که این موضوع یک تهدید جدی و نگران کننده برای این منطقه به شمار می رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب تاکید کرد: متاسفانه میزان استفاده مردم از ماسک در این شهرستان ۶۰ درصد گزارش شده که آمار خوبی نیست و امیدواریم با هماهنگی، تلاش و برنامه ریزی مسئولین و بسیج همگانی مردم، این میزان و مشارکت مردم در رعایت هرچه بیشتر بهداشت را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک بسیار مهم و ضروری است و در حال حاضر اصلی ترین راه مقابله با این بیماری به شمار می رود، علی الخصوص هنگامی که افراد ناچار به حضور  در اجتماعات هستند.

گوهری همچنین از مردم  خواست تا حدالامکان از منزل جز مواقع ضروری و اضطرار خارج نشوند و هنگام حضور در اجتماعات، حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب در پایان به همشهریان خود توصیه کرد: ضدعفونی و شست و شوی مرتب دست ها را نیز فراموش نکنند.


( ۲ )

نظر شما :