تسویه حق لباس کلیه پرسنل رسمی، پیمانی و تبصره سه و چهار

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۲۴۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۵
مدیر منابع مالی و حسابداری دانشگاه علوم پزشکی اراک از پرداخت هزینه حق لباس کلیه پرسنل رسمی، پیمانی و تبصره ۳ و ۴ از سال ۹۳ تا پایان ۹۸ طی روزهای کاری آینده خبر داد.
تسویه حق لباس کلیه پرسنل رسمی، پیمانی و تبصره سه و چهار

به گزارش وب دا مرکزی، محسن جیریایی بیان کرد: همواره تامین مطالبات پرسنل دانشگاه یکی از دغدغه ها و نگرانی های حوزه معاونت توسعه دانشگاه بوده و هست، به خصوص در این بحران کرونا و مشکلات اقتصادی فراوان شبانه روز در حال تلاش هستیم که معوقات به حق پرسنل را در اسرع وقت تامین نماییم.

وی افزود: یکی از معوقات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک از سال ۹۳ تا پایان ۹۸ بحث هزینه حق لباس بوده است که طی مکاتبات و پیگیری های ریاست دانشگاه و معاون توسعه دانشگاه در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

مدیر منابع مالی و حسابداری دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: این تاخیر در پرداخت که از سنوات گذشته ایجاد شده بود با تامین منابع و اعتبار آن در حوزه توسعه برطرف گردیده است.

جیریایی در پایان خاطرنشان کرد: طبق قولی که به مجموعه علوم پزشکی استان داده شده است، پرداخت معوقات و مطالبات پرسنل از برنامه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و همه تلاش خود را برای این امر خواهیم نمود.


( ۴ )

نظر شما :