وضعیت نگران کننده کمیجان در شرایط کرونایی

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶ کد : ۱۲۴۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان های کوچک جوابگوی حجم بالای مراجعات نیست.
وضعیت نگران کننده کمیجان در شرایط کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی بابایی افزود: در حال حاضر وضعیت شهرستان کمیجان خوب نیست و برای آینده این شهرستان و مردم  بسیار نگران هستیم، چرا که امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های کوچک جوابگوی این حجم از آمار ابتلا به کرونا نمی باشد.

وی اظهار داشت: خودمان باید برای خودمان دلسوزی کرده و به فکر سلامتی خود و خانواده مان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان تاکید کرد: متاسفانه مشاهده می شود رعایت‌های پروتکل های بهداشتی از سوی مردم همانند قبل نیست و جامعه گرفتار یک سهل انگاری و بی پروایی شده و عادی انگاری میان مردم رواج یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری های آنفولانزا و سرماخوردگی در فصول سرد سال، نگرانی ما بیش از قبل شده و به همین منظور باید یک عزم جدی برای مقابله با این بیماری بین همه شکل بگیرد.

دکتر بابایی در ادامه ضمن اشاره به اینکه اینکه بی مبالاتی و سهل انگاری، شجاعت  نبوده و نیست، بیان کرد: در نهایت  این ساده گرفتن ها به تهدید سلامتی خود و عزیزان مان منجر شده و حتی ممکن است به قیمت از دست دادن جان خانواده مان تمام شود.

وی گفت: بیماری کرونا بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان نمی شناسد و تنها راه مصون ماندن از این بیماری مهلک و خطرناک، رعایت پروتکل های بهداشتی و در صدر آنها استفاده از ماسک می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان یادآور شد: کادر بهداشت و درمان بعد از هشت ماه تلاش و فعالیت دیگر تاب و توان روزهای نخست را ندارند و به همین خاطر از مردم درخواست می کنیم، در وهله اول برای حفظ جان خود و اطرافیان و در قدم بعد برای کاهش فشار کاری و برداشتن باری از دوش کادر بهداشت و درمان، پروتکل های بهداشتی را رعایت و در انجام آن اهتمام بورزند.


( ۱ )

نظر شما :