پویش آماده باش در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۲۵۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۵
رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاری با هیئات همگانی با پویش آماده باش خبر داد.
پویش آماده باش در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، سارا ولی زاده گفت: با امضای تفاهم نامه میان دانشگاه و هیات همگانی استان مرکزی می توان از تجربیات این هیات که در برگزاری پویش آماده‌باش به مدت ۵۰ روز در سراسر کشور، برگزار شد کمک بگیریم.

وی افزود: پزشکان و متخصصان امر سلامت همواره تاکید ویژه ای بر انجام تحرکات بدنی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری های قلبی عروقی، دیابت و...داشته و دارند.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با توجه به بیماری کووید ۱۹، متخصصان بهداشت و سلامت ما را از حضور در مجامع عمومی، پارک ها و باشگاه ها و مواردی از این دست ممنوع کرده‌اند، اما یک مسئله مهم در این میان مغفول می ماند و آن هم این که، در  این روزهای کرونایی برای انجام تحرک بدنی چه باید کرد؟

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سلامتی و حفظ آن امری مهم است و همواره مورد دغدغه دانشگاه و مسئولین و متولیان سلامت می باشد، برای برطرف کردن این شکاف ایجاد شده در ایام کرونا به ارائه راهکاری جدید با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه و هیات ورزش های همگانی استان مرکزی رسیدیم تا بتوانیم از تجربه‌ ای که این هیات در برگزاری پویش آماده‌باش  در تهیه محتواهای ورزشی در قالب فیلم،کلیپ،اینفوگرافی،موشن گرافی و...جهت نشر در بین مردم  بهره مند شویم.

ولی زاده افزود: کلیپ‌ها و محتواهای  آموزشی آماده شده را در اختیار همه مردم قرار خواهیم داد تا همه اقشار در هر رده سنی از این کلیپ ها بهره کافی را برده و در هنگام قرنطینه در منزل این فعالیت‌های ورزشی را انجام دهند.

وی همچنین به تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی جدید دانشگاه اشاره کرد و گفت: اول آبان ماه زمان شروع بیمه تکمیلی جدید می باشد که بیمه دی امسال برنده این استعلام بوده و سعی نمودیم قرارداد و جدول تعهدات امسال نسبت به سنوات گذشته بهتر باشد.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با تلاش های معاون محترم توسعه و تاکید ریاست دانشگاه و موافقت هییت محترم رییسه دانشگاه امسال یارانه و سوبسید حق بیمه به پرسنل تعلق میگیرد که 40%حق بیمه طرح 2(بدون دندان و ویزیت و داروست) که در نهایت امسال اختصاص مبلغ یارانه بیست هزار تومانی و عدم تفاوت بین افرادیکه طرح های یک و دو را انتخاب نموده اند را از مهمترین اتفاقات حمایتی دانشگاه از پرسنل در سالجاری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی دانشگاه به آدرس refahi.arakmu.ac.ir با ثبت نام در قسمت بیمه تکمیلی اطلاعات مربوط به خود و افراد زیر مجموعه خودشان را تکمیل کرده و در پایان دکمه ذخیره اطلاعات را بزنند و کد رهگیری را دریافت کنند.

ولی زاده گفت: این ثبت نام تا 27 مهرماه، یکشنبه هفته آتی تمدید شده است.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: با توجه به اینکه همکاران و پرسنل طرحی، امکان دسترسی به سامانه رفاهی را ندارند، می بایست به امور مالی محل خدمت خود مراجعه کرده و به صورت دستی ثبت نام را کنند، رئیس امور مالی مراکز  نیز باید لیست ثبت نام شوندگان را به مدیر بیمه تحویل دهد و همچنین با توافقی که با مدیریت بیمه دی توسط مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه صورت گرفته مدیران عامل شرکت های تامین نیروی طرف قرارداد دانشگاه میتوانند ذیل قرارداد دانشگاه تفاهم نامه ای جهت بیمه مکمل درمان پرسنل مجموعه خود منعقد نمایند تا همکاران شرکتی نیز از این خدمت بهره مند گردند.


( ۵ )

نظر شما :