دستگاه قضا در کنار مردم و دانشگاه علوم پزشکی است

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱ کد : ۱۲۵۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۳
معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: در بحث ارتقاء سطح سلامت و امنیت غذایی، در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مردم بودن را وظیفه ی خود می دانیم.
دستگاه قضا در کنار مردم و دانشگاه علوم پزشکی است

به گزارش وب دا مرکزی، صالحی در جلسه کارگروه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: از مجموعه علوم پزشکی می خواهیم تا با تخصصی که در این زمینه دارند، در کنار دستگاه قضا باشند تا بتوان در بازرسی ها و نظارت ها سره از ناسره را به راحتی تشخیص داده و راحت تر تصمیم گیری کرد.

وی اظهار داشت: قانون برای همه فصل الخطاب است و همه باید در برابر قانون و اجرای آن، یکسان باشند.

معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب اراک تاکید کرد: خلاء قانونی موجود متاسفانه در برخی از موارد باعث بروز مشکلاتی می شود که امیدواریم با برگزاری جلسات این چنین، ضمن هماهنگی بیشتر بین اعضاء و با تشکیل یک تیم واحد و منسجم، دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود امکانات و منابع در این زمینه که بسیار حساس و مهم هم هست، می توان از ظرفیت سمن ها(سازمان های مردم نهاد) و بسیج بیشتر استفاده کرد.

صالحی بیان کرد: با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان بعد از هشت ماه جنگ نفس گیر و طاقت فرسا، رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از وظایف سنگین و مهمی است که بر دوش همه مردم بوده و باید آن را با جدیت و همت هر چه بیشتر انجام دهند.

وی گفت: اگر مدافعان سلامت خسته تر و ناتوان تر از این شوند، همه مسئولین و مردم ناامید شده و وحشت جامعه را فراخواهد گرفت.

معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب اراک در پایان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به تمام پرسنل و کارکنان درگیر با کرونا اظهار داشت: این یک آزمون الهی برای شما فرشتگان زمینی است و یقین داریم از این آزمون سربلند بیرون می آیید.


( ۱ )

نظر شما :