ارائه خدمت رفاهی ویژه برای کادر درمان در مواجهه با کرونا ویروس

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۲۵۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۸
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از اختصاص کارت اعتباری آسان خرید، با شارژ هدیه ویژه برای پرسنل درمان شاغل در خط مقدم مقابله با کرونا خبر داد.
ارائه خدمت رفاهی ویژه برای کادر درمان در مواجهه با کرونا ویروس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی ضمن تأکید بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، بعنوان اثربخش ترین و مهمترین داشته و سرمایه یک سازمان، آن را به عنوان برجسته‌ترین عامل مزیت رقابتی در رشد و توسعه سازمان و دارای نقش کلیدی در تمایز سازمان ها و ارگانها از یکدیگر قلمداد نمود و بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک با شرکت آسان خرید (سانا ایرانیان) منعقد شده، مقرر گردیده است که تعداد دو هزار عدد کارت اعتباری آسان خرید با سقف ۷ میلیون تومان و با هدیه ویژه ۵۰ هزار تومانی برای پرسنل درمان شاغل در خط مقدم مقابله با کرونا صادر و تقدیم گردد.

وی ضمن اشاره به اینکه رفاه کارکنان از مباحث بنیادی حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه می باشد، افزود: این کارت های اعتباری قابلیت خرید از فروشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی اراک را دارد که پس از خرید با یک ماه تنفس از حقوق پرسنل مزبور به صورت اقساطی و بدون سود کسر می گردد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت رابطین رفاهی بتوان بیش از پیش در خدمت همکاران دانشگاه علوم پزشکی اراک باشیم و میزان رضایتمندی پرسنل را افزایش دهیم و با اجرای این طرح گام کوچکی در راستای تقدیر از این عزیزان برداریم.

دکتر سلطانی در پایان اظهار داشت: تلاش بر این است تا با توسعه فعالیت ها، امکانات و تسهیلات رفاهی، خستگی امور جاری پرسنل را برطرف نموده و کیفیت زندگی کاری پرسنل را بهبود بخشیده و نهایت رضایتمندی آنها را فراهم سازیم.


( ۵ )

نظر شما :