افزایش بار بیماری کرونا در شهرستان آشتیان

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۲۵۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۲۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: با ورود به فصل سرما و برودت هوا، بار بیماری کرونا در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.
افزایش بار بیماری کرونا در شهرستان آشتیان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه در گفت و گوی تصویری با برنامه تلویزیونی بامداد آفتاب، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان آشتیان قرمز می‌باشد و تعداد بیماران سرپایی و همچنین بیماران بستری خیز چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان آشتیان یک بیمارستان دارد، می طلبد که مردم فهیم شهرستان آشتیان در رعایت موازین بهداشتی کوشا بوده و در حال حاضر از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم و مهمانی خودداری نمایند، همچنین استفاده از ماسک را در الویت قرار داده و دست های خود را به دلیل تماس مکرر با صورت، شستشو دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان افزود:به دلیل مسافرت ها و مراودات اجتماعی که در تعطیلات شهریورماه رخ داده بود، تمهیداتی از قبل چیده شده بود که با تکیه بر این تمهیدات، در حال حاضر وضعیت بیماری در این شهرستان کنترل شده است، اما هرگونه سهل انگاری و غفلت موجب انفجار بمب ساعتی در این شهرستان می شود.

دکتر ملاطائفه در پایان اظهار امیدواری کرد: این آمار و ارقام تکان دهنده افزایش کرونا ویروس باید مردم را هوشیارتر از قبل ساخته و بدانند که به منظور حفظ سلامت خود در حال حاضر رعایت قوانین بهداشتی از اوجب واجبات است.


( ۳ )

نظر شما :