تولید محتوای آموزشی در بحران کرونا

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۲۵۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۲
مسئول مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حفظ رسالت آموزش در کنار تمام محدودیت های کرونایی از اهداف مهم مجموعه علوم پزشکی اراک می باشد.
تولید محتوای آموزشی در بحران کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد بیات تصریح کرد: در استودیو مرکز آموزش مجازی دانشگاه فعالیت هایی قبل از بحران کرونا صورت می گرفت که با رخ دادن این بیماری با تکیه بر زیرساخت های موجود توانستیم در بحث آموزش، گامی نو برداریم و اهمیت این مرکز بر همگان آشکارا شد.

وی افزود: بخشی از فعالیت استودیو مربوط به آماده سازی محتواهای آموزشی سامانه های آفلاین و آنلاین می باشد که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

مسئول مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص آموزش مجازی، تصریح کرد: اساتید دانشگاه با توجه به آموزش های از قبل داده شده و با استفاده از محتواهای استودیو در قالب های استاندارد، برنامه های خود را ضبط نموده و ما برای آنها تدوین و آماده سازی می کنیم.

وی در خصوص فعالیت‌های دیگر این استودیو، گفت: بخشی دیگر از کار این استدیو حمایت و مشاوره در بحث پایان نامه دانشجویانی است که در زمینه محتوای چندرسانه‌ای فعالیت می کنند و سعی می کنیم که از امکانات و تجهیزات بیشترین استفاده را در زمینه پایان نامه ها داشته باشند.

دکتر بیات خاطرنشان کرد: در صورت نبود این امکانات و زیرساخت ها و با رخ دادن این اپیدمی در استان با چالشی جدی روبرو می شدیم.

مسئول مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بیان کرد: زحماتی که اساتید دانشگاه به منظور تولید محتوای آموزشی متحمل می شوند، غیر قابل وصف است چراکه به منظور حفظ سلامت دانشجویان و محدودیت های کرونایی همچنان به نقطه مورد انتظار در بحث آموزش و تولید محتواها رسیده‌ایم.


( ۳ )

نظر شما :