ارتباط بین امانتداری و سلامت

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸ کد : ۱۲۵۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۳
کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت اراک گفت: ارتباط بسیار زیادی میان سلامت و امانت داری وجود دارد.
ارتباط بین امانتداری و سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس مهدی حمزه لوئیان در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی موج آشنا از صدای شبکه آفتاب، بیان کرد: تمامی مدیران، کارفرماها و سرپرستان در بخش‌های دولتی و خصوصی موظف هستند، برای تامین سلامت پرسنل و کارکنانی که به نوعی در خدمت آنها هستند و امانتی نزد آنها به حساب می‌آیند، اقدامات بهداشتی لازم را به عمل بیاورند.

وی افزود: همچنین ما موظف هستیم شرایط را از نظر بهداشتی برای مراجعه‌کنندگان تامین نموده و باید استفاده حداکثری از تمامی امکانات داشته باشیم.

کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت اراک، خطاب به تمامی ادارات، صنوف، سازمان ها و ارگان ها، گوشزد کرد: تمامی مدیران و کارکنان این مجموعه ها باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن‌ ماسک، از ارائه خدمت به افرادی که فاقد ماسک هستند، بپرهیزند چرا که این افراد در نهایت باید ملزوم به استفاده از ماسک شوند و سلامت خود و اطرافیان را به خطر نیندازند.

وی تاکید کرد: قوانین و مقررات بهداشتی اعلام شده و تصمیمات اخذ شده تنها به منظور حفظ سلامتی خودمان است که بتوانیم فعالیت های روزمره خود را به نحو احسن و به دور از هر گونه تهدید جانی انجام دهیم.

حمزه لوئیان در پایان گفت: امیدوارم در سطح جامعه در کوچه و خیابان و مکان های عمومی از جمله اتوبوس ها، تاکسی ها و خیابان ها نیز رعایت نکات بهداشتی امر جدی تلقی شود، چراکه حفظ سلامت در درجه اول منجر به حفظ جان خود فرد شده و باید خودمان برای خودمان ارزش و احترام قائل باشیم و خودمان را دوست بداریم.


نظر شما :