رعایت پروتکل های بهداشتی و همدلی رمز کنترل کرونا

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۲۵۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان تفرش گفت: امید داریم که با همدلی و همنوایی همچون اوایل این اپیدمی، بیماری کرونا را به خوبی کنترل کنیم.
رعایت پروتکل های بهداشتی و همدلی رمز کنترل کرونا

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر فاطمه شاه حسینی در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی جوان از صدای شبکه آفتاب، بیان کرد: همانگونه که مردم در محرم و صفر امسال شعور حسینی را به نمایش گذاشتند، انتظار می رود در ایام سوگواری اواخر ماه صفر نیز همچنان این فرهنگ را پاس بدارند.

وی ضمن اشاره به افزایش شمار مبتلایان و متوفیان در چند روز اخیر، هشدار داد: با رعایت شیوه نامه ها و بهره گیری موثر از فضای مجازی می توانیم وظیفه شرعی و انسانی خودمان را ضمن سوگواری این مراسم به انجام برسانیم و با توجه به خستگی ۸ ماهه پرسنل بهداشت و درمان در کاهش مشکلات آنان نقشی موثر داشته باشیم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان تفرش در پایان وضعیت شهرستان تفرش را بحرانی دانست و افزود: مردم با علم و آگاهی از این شرایط بحرانی می بایست که همچنان خط اول پیشگیری که همان رعایت بهداشت فردی، از جمله شستشوی صحیح دستها، زدن‌ماسک صحیح و فاصله اجتماعی است را به خوبی رعایت  نموده و با عدم حضور در جامعه و لغو کردن مراسم ها و دور همی های خویش گامی موثر در کاهش آمار ابتلا، بستری ها و متوفیان داشته باشند.


( ۳ )

نظر شما :