رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع):

زحمات پرسنل خدمات به اندازه زحمات متخصصان و پرستاران ارزشمند می باشد/مجموعه ای هستیم که در کنار هم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌جنگیم

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۷ کد : ۱۲۸۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۲
رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) گفت: بی شک شرایط کرونا در بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تمامی بیمارستان های استان، سخت و طاقت فرسا است و یکی از مواردی که همیشه از طرف مسئولین دانشگاه همیشه بیان می‌شود بحث تاب آوری پرسنل می باشد که این امر حمایت همه جانبه مسولین کشوری، استانی و مردم را می طلبد.
زحمات پرسنل خدمات به اندازه زحمات متخصصان و پرستاران ارزشمند می باشد/مجموعه ای هستیم که در کنار هم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌جنگیم

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر علی خانی دخت افزود: زحمات پرسنل خدمات به اندازه زحمات متخصصان و پرستاران برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ارزشمند می باشد و در واقع مجموعه ای هستیم که در کنار هم و برای رسیدن به هدف بزرگِ شکست کرونا می‌جنگیم.
وی اظهار داشت: نیروهای خدماتی، شرکتی و تابع قانون کار می باشند و طبق قانون مرخصی بیشتر از سه روز آنها باید با گواهی پزشک به تامین اجتماعی اعلام و حقوق روزهای که در استعلاجی به سر می برند را از تامین اجتماعی دریافت نمایند.
وی تصریح کرد: طبق قوانین کار و تامین اجتماعی حقوق روزهای حضور پرسنل شرکتی در بیمارستان توسط کارفرما که بیمارستان امیرالمومنین(ع) می باشد، پرداخت می شود و حقی از کسی ضایع نمی شود.
دکتر خانی دخت بیان کرد: از تلاشهای شبانه روزی و ایثارگونه تمامی پرسنلی که در بیمارستان های دردگیر با این بیماری در حال جهاد هستند، کمال تشکر و قدردانی را داریم و این روز ها تمام تلاش مجموعه دانشگاه بر طرف نمودن مشکلات آنها می باشد.
وی گفت: همیشه شنونده مشکلات تمامی پرسنل بیمارستان هستیم تا بتوانیم راه گشایی باشیم برای حل مشکلات کسانی که با عشق در این روزهای سخت در کنار هموطنانشان ایستاده‌اند تا سلامتی را برای مردم شهرشان به ارمغان آوردند.
رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) در پایان تاکید کرد: برای از بین بردن کرونا ویروس، همدلی، اتحاد و کمک همه مسئولین استان را لازم داریم تا شرایطی پیش نیاید که خستگی و گرفتاری پرسنل به کرونا سبب کاهش تاب آوری گردد و مشکلات پیش روی این عزیزان در این روزها با همکاری بیشتر، کم شود تا باری را از دوش همه مدافعان سلامت، پزشک، پرستار، نیروهای آزمایشگاهی، نیروهای خدمات و همه سربازان جان بر کف در بیمارستان ها برداریم.


( ۱ )

نظر شما :