وضعیت بحرانی شهرستان دلیجان در زمینه کرونا ویروس

۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰ کد : ۱۲۸۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از فردا طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت هایی جدید در دلیجان آغاز می گردد.
وضعیت بحرانی شهرستان دلیجان در زمینه کرونا ویروس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در گفتگوی تلفنی با اخبار شبانگاهی شبکه آفتاب، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از فردا در نقاط بسیار بحرانی کشور محدودیت هایی اعمال می شود که دلیجان نیز مشمول این قانون می شود.

متولی سلامت استان مرکزی بیان کرد: فعالیت های مشاغلی چون آرایشگاه ها، تالارها، رستوران ها، گیم نت ها و مکان هایی که ازدحام جمعیت در آنها دیده می شود، دچار محدودیت هایی می شوند و به مدت یک هفته باید از بازگشایی آنها جلوگیری شود.

وی افزود: این مصوبه از طرف وزارت کشور ابلاغ شده است و توقع دانشگاه علوم پزشکی از فرمانداران محترم علی الخصوص فرماندار شهرستان دلیجان، همکاری و نظارت در اجرای  مصوبه جاری می باشد.

دکتر جمالیان بیان کرد: نظارت دقیق فرمانداران بر اجرای این مصوبه می تواند سهم چشمگیری در کاهش آمار مبتلایان و متوفیان در استان به خصوص شهرستان دلیجان داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تصریح کرد: سهم هر یک از شهروندان در اجرای این مصوبه همکاری بوده و این مساعدت تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، شستشوی مرتب دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و عدم برگزاری مهمانی ها و مراسم های مختلف می باشد.


( ۱ )

نظر شما :