بازدید هیات اعزامی معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران کرونایی در اراک

۰۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۲۸۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۷۶
دکتر طالبیان مشاور اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر مشکینی معاون دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت و دکتر حمید خانکه، به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون درمان دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان امیرالمومنین(ع) و کلینیک ۱۶ ساعته ارسطو در شهر اراک بازدید کردند.
بازدید هیات اعزامی معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران کرونایی در اراک

به گزارش وبدا مرکزی، در این بازدید نوع خدمت رسانی و نحوه آن به بیماران کرونایی از نزدیک توسط هیات اعزامی معاونت درمان وزارت بهداشت رصد شد.

دکتر طالبیان در حاشیه این بازدید بیان کرد: رضایتمندی بیماران سبب قوت قلب ما است و از نوع خدمت رسانی ها و اجرای دستورات بر اساس پروتکل ملی بسیار خرسندیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی بیماران نشان دهنده عملکرد قوی مجموعه علوم پزشکی اراک می باشد که بسیار با تدبیر و با درایت در این هشت ماهه عمل نموده است.

مشاور اجرایی معاونت درمان تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر قول مساعدت هایی در خصوص تامین تجهیزات در خصوص راه اندازی بخش icu جدید در بیمارستان آیت الله خوانساری و افزایش ظرفیت بخش icu در بیمارستان امیرالمومنین(ع) داده شده است.

وی گفت: بر این اساس در بیمارستان آیت الله خوانساری ۱۰ الی ۱۵ تخت icu اضافه می‌شود و همچنین بخش icu بیمارستان امیرالمومنین(ع) مجهزتر و کامل تر از گذشته به ارائه خدمت می پردازد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در حاشیه این بازدید گفت: تمام هنر مجموعه درمانی استان مرکزی این است که بیماران به بیمارستان ورود پیدا نکنند، یعنی بهداشت سدی برای درمان شود که تا چند ماه پیش در این زمینه موفق عمل نمودیم.

دکتر سید محمد جمالیان تصریح کرد: با آغاز پاییز و کاهش رعایت موازین بهداشتی، مصوبات ملی و استانی به درستی اجرا نمی شوند که در این مرحله نیاز است همه مدیران دلسوز استانی دست به دست هم داده و بکوشند که بر اجرای صحیح مصوبات در کمیته ملی استانی نظارت ویژه ای صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً شاهد حرکت‌های پر خطر و برگزاری تجمعات پر ازدحام از جمله نمایشگاه ها و مراسم های متفاوت هستیم که برگزاری اینگونه اجتماعات از لحاظ سلامتی و اقتصادی ضرورتی نداشته و برای حفظ سلامتی و جان مردم باید با دقت نظر بیشتری در اخذ مجوزها تصمیم‌گیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: امیدواریم مردم عزیز استان به خاطر حفظ جان و سلامت خود و اطرافیان مراسم های شادی، مهمانی و عروسی را کنسل نمایند.

وی تاکید کرد: همچنین نیاز است که مدیرکل ورزش و جوانان در راستای کنترل این بیماری، ورود نموده و بر فعالیت باشگاه ها و سالن های ورزشی نظارت ویژه صورت گیرد.

دکتر جمالیان گفت: از پیگیری های دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و تیم همراهی که امروز دانشگاه علوم پزشکی اراک را از تجارب ارزشمند خویش بهره مند نموده اند و نقاط قوت و ضعف مراکز درمانی شهر اراک را دقیق بررسی کردند، تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همدلی و با قول مساعدت های وزارتخانه در خصوص ترفیع تجهیزات، ارائه خدمات درمانی در استان مرکزی بهتر از گذشته صورت بگیرد.


( ۳ )

نظر شما :