رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

حضور بیمه سلامت در کنار مدافعان سلامت همواره قوت قلب های خسته این سربازان وطن می باشد

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴ کد : ۱۲۸۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۹
دکتر سید محمد جمالیان به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت با صدور پیامی از زحمات مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی، تقدیر و تشکر کرد.
حضور بیمه سلامت در کنار مدافعان سلامت همواره قوت قلب های خسته این سربازان وطن می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته بیمه سلامت بهانه خوبی برای تقدیر و تشکر از مدیرکل محترم بیمه سلامت استان مرکزی، جناب آقای محمدرضا جیریایی و تمامی فعالین در این حوزه می‌باشد، چراکه بیش از ۹۷ درصد از مؤسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه های استان با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد هستند و این نشان دهنده سیستم حمایتی بسیار خوب و با درایت بیمه سلامت استان مرکزی می باشد.

بی شک در این روزهای مبارزه با کرونا ویروس مجموعه بیمه سلامت استان همیشه در کنار دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدافعان سلامت بوده اند و حضورشان و حمایت هایشان بی شک قوت قلبی برای کادر بهداشت و درمان می باشد.

در طی سالیان متوالی با ورود بیمه سلامت در ابعاد مختلف از جمله پزشک خانواده، فرهنگ و آموزش، مشارکت های مردمی و همچنین در این دوران اپیدمی کرونا ارائه خدمات شایان و ارزنده خود کارنامه درخشانی را عرضه نمودند.

از زمان تصویب قانون همگانی بیمه سلامت برای تمام اقشار جامعه همواره یک پوشش همگانی و حمایت مالی ارزنده از بیمه شدگان، وجود دارد.

خدمات ارائه شده توسط سازمان بیمه سلامت به مردم و بیمه شدگان همواره نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه کشور علی الخصوص استان مرکزی داشته است.

نیکوست که به مناسبت این هفته مهمترین دستاوردهای سازمان بیمه سلامت در توسعه خدمات پایه سلامت از جمله توسعه پوشش خدمات درمانی به خصوص در مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر و کاهش مخاطرات در زمان وقوع حوادث و حفاظت مالی از بیمه شدگان یاد آور شویم.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم که از زحمات مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی و تمامی همکاران عزیز و پویا در حوزه بیمه سلامت تقدیر و تشکر به عمل بیاورم و آرزوی توفیق و سربلندی برای تمامی این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم؛ امیدوارم که با حمایت های همیشگی بیمه سلامت بتوانیم در آینده نیز گامی موثر و فزاینده در ارتقاء سلامت استان مرکزی برداریم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

5 آبان 99


( ۱ )

نظر شما :