معرفی نمودن صنوف خاطی به دادگاه

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۲۸۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۷
فرماندار اراک از ارجاع ۳۳ صنف و دستگاه اجرایی اراک به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی به دادگاه خبر داد.
معرفی نمودن صنوف خاطی به دادگاه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری خاطرنشان کرد: ۳۳ صنف، دستگاه اجرایی و نهاد متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص کاهش شیوع بیماری کرونا را در اجرای کار خود قرار نداده بودند، در یک هفته گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: بازرسان ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفته گذشته از ۲ هزار و ۳۵۰ مورد اداره، سازمان‌ و صنوف مختلف این شهرستان بازدید بعمل آوردند و در طی این بازدید ۲۰۵ اخطاریه برای واحدهای متخلف صادر شد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که بازرسی‌ها از هفته آتی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، ادامه داد: در هفته گذشته ۱۰ صنف متخلف پلمب شدند و در مقابل این واحدها اقدام به نصب بنر شد.

فرماندار اراک تصریح کرد: استفاده از ماسک در  این شهرستان و بویژه کلانشهر اراک در روزهای اخیر افزایش بیشتری نسبت به قبل داشته و امید است همه مردم برای حفظ جان خود و عزیزان خویش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حساسیت لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در طی این هشت ماه به شیوه های مختلف و در حد نیاز آموزش مباحث لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه انجام گرفته و مشاهده هرگونه تخلف به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست.

دکتر بختیاری در ادامه اضافه کرد: با گذر زمان، شاهد فوت بسیاری از شهروندان به واسطه بیماری کرونا هستیم که شمار زیادی از خانواده‌ها به واسطه فوت عزیزان خود در اثر شیوع ویروس کرونا عزادار می‌شوند که جای اندوه و تاسف دارد که با مشاهده و اعلام این آمار همچنان بعضی از افراد نسبت به رعایت موازین بهداشتی سهل انگار هستند.

فرماندار اراک در پایان یادآور شد: ویروس کرونا همچنان برای جهانیان بسیار مرموز و ناشناخته بوده و این ویروس کوچک و بزرگ نمی شناسد و با یک سهل انگاری ساده می تواند، عوارض جبران ناپذیری به زندگی افراد وارد کند.


نظر شما :