شرایط فوق بحرانی در شهرستان دلیجان به علت عدم رعایت موازین بهداشتی

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۲ کد : ۱۲۹۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۰
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان، پدیدار شدن شرایط فوق بحرانی در زمینه کرونا ویروس در این شهرستان را نشات گرفته از عدم رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم و برگزاری مراسم های پر تجمع دانست.
شرایط فوق بحرانی در شهرستان دلیجان به علت عدم رعایت موازین بهداشتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی در گفتگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی بامداد آفتاب از شبکه آفتاب، تاکید کرد: تعداد مبتلایان، مراجعین سرپایی، آمار بستری و همچنین درگیری های خانوادگی در این شهرستان رو به افزایش است.
وی با توجه به اینکه در این شهرستان تنها یک بیمارستان وجود دارد، هشدار داد: انتظار می رود که مردم با توجه به شرایط فوق بحرانی کرونا ویروس در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار جدی باشند و از برگزاری هرگونه مراسم و مهمانی اجتناب بورزند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان، اعلام کرد: پیرو آمارهای امروز، ۴۴ بستری در بیمارستان شهرستان دلیجان وجود داشته و ظرفیت بخش ویژه بیمارستان تکمیل شده و بیماران بستری اورژانس نیز در انتظار انتقال به بخش هستند.
وی خاطرنشان کرد: قرار داشتن شهرستان دلیجان در مسیر رفت و آمد مکرر و روزانه در پدیدار شدن این شرایط فوق بحرانی بی‌تأثیر نبوده، اما تاثیر مستقیم افزایش بیماری کرونا در اثر رفتار مردم می باشد.
دکتر فردوسی بیان کرد: پیرو شرایط فوق و تصمیمات اخذ شده از امروز مجدداً محدودیت‌هایی سختگیرانه در این شهرستان اعمال می‌شود و تنها اصناف گروه یک اجازه فعالیت داشته و بسیاری از صنوف بسته خواهد شد، همچنین با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ماسک نمی زنند و مراسم هایی پر ازدحام برگزار می کنند، برخورد قانونی می شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در پایان تصریح کرد: به منظور کاهش آمار ابتلا به کرونا، با همکاری هلال احمر ایستگاه های ارشادی در سطح شهرستان دلیجان به منظور هدایت و راهنمایی مردم برپا شده است.


نظر شما :