آغاز به کار کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰ کد : ۱۲۹۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۲۲
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از شروع فعالیت کلینیک دندانپزشکی این دانشکده با تعرفه دولتی از روز شنبه دهم آبان ماه ۹۹ خبر داد.
آغاز به کار کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از روز شنبه ساعت هشت و نیم صبح الی دوازده و نیم فعالیت دندانپزشکی خود را برای مردم استان مرکزی آغاز می نماید.

وی بیان کرد: تمامی خدمات عمومی دندانپزشکی از جمله عصب کشی، ترمیم، کشیدن دندان، جراحی، پروتز ثابت و متحرک، جراحی لثه، خدمات دندان کودکان، ارتودنسی، جرم‌گیری، جراحی لثه و بیماری های دهان با تعرفه دولتی  در این کلینیک ارائه می‌شود.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک، یادآور شد: این کلینیک در خیابان هپکو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره پست واقع شده است.

وی ضمن اشاره به بحران فراگیر بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخذ نوبت در این مرکز به صورت حضوری انجام می‌شود و به منظور حفظ سلامت مردم تمامی مراجعه کنندگان باید ماسک داشته باشند و در بدو ورود غربالگری می شوند، همچنین این مرکز از تهویه مناسب برخوردار بوده و تمامی موازین بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط به دقت اجرا می شود.

دکتر مومنی در پایان گفت: این کلینیک در شیفت صبح به ارائه خدمت می پردازد و شیفت بعدازظهر در حال حاضر فعال نمی باشد، امیدواریم که با ارائه خدمات دندانپزشکی مطلوب در این کلینیک بتوانیم رضایتمندی مردم استان مرکزی را فراهم نماییم.


( ۱۵۰ )

نظر شما :