استقرار گروه عفونی در بیمارستان آیت الله خوانساری / کلینیک عفونی نیز از کلینیک امام رضا(ع) به بیمارستان خوانساری منتقل شد

۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۳ کد : ۱۲۹۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۱
متخصص و مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیرو جلسه با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونت درمان دانشگاه، بیمارستان آیت الله خوانساری کاملاً تحت پوشش بیماران کرونایی قرار گرفت.
استقرار گروه عفونی در بیمارستان آیت الله خوانساری / کلینیک عفونی نیز از کلینیک امام رضا(ع) به بیمارستان خوانساری منتقل شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی اصغر فرازی افزود: با توجه به بحران همه گیر کرونا و افزایش بیش از حد بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) توان این بیمارستان به حداکثر رسیده بود بنابراین مقرر شد که کل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی لحاظ شود.
وی بیان کرد: پیرو این تصمیم‌گیری گروه عفونی در بیمارستان آیت‌الله خوانساری مستقر شده و بیماران را در بیمارستان خوانساری ویزیت می کنند، بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز همچنان به ارائه خدمات برای بیماران کرونایی می‌پردازد و گروه طب داخلی در آنجا مستقر هستند.
مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: از آنجایی که در کلینیک امام رضا(ع) شهر اراک انواع خدمات درمانی برای بیماران مختلف ارائه می شود زین پس بیماران عفونی و کرونایی در کلینیک امام رضا(ع) ویزیت نمی‌شوند و کلینیک عفونی در بیمارستان آیت الله خوانساری مستقر خواهد شد و ارائه خدماتی که برای بیماران عفونی و کرونایی در آن کلینیک صورت می گرفته، در شیفت صبح و عصر به بیمارستان خوانساری منتقل می شود.
وی عنوان کرد: پیرو این امر پذیرش بیماران عفونی و کرونایی در کلینیک بیمارستان آیت الله خوانساری، کوثر و ولی عصر(عج) صورت می گیرد.
دکتر فرازی در پایان خطاب به مردم استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک و مجموعه درمان تمام توان خود را برای ارائه خدمات نوین درمانی در این روزهای کرونایی به کار گرفته و شبانه روز در حال تلاش است، امیدواریم که مردم عزیز نیز با رعایت موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک، شستشوی دستها، عدم برگزاری مسافرت ها و مهمانی ها و حفظ فاصله ایمن اجتماعی ما را در کنترل این بیماری یاری نمایند.


( ۵ )

نظر شما :