اقدامات اجرایی برای انتقال بیماران کرونایی و هماتولوژیک

۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۱ کد : ۱۲۹۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اقدامات اجرایی برای انتقال بیماران مبتلا به انواع بدخیمی ها و هماتولوژی صورت گرفته است.
اقدامات اجرایی برای انتقال بیماران کرونایی و هماتولوژیک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده، بیان کرد: در طی ۲ الی ۳ روز گذشته بیماران مبتلا به انواع بدخیمی و هماتولوژیک از بیمارستان آیت الله خوانساری به بخشی اختصاص داده شده در بیمارستان امیرکبیر، منتقل شدند.
وی افزود: در کنار بیمارستان امیرالمومنین (ع) با ظرفیت ۲۲۰ تخت، تمام ظرفیت بیمارستان آیت الله خوانساری یعنی ۱۴۰ تخت و ۳۰ تخت ویژه به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می پردازد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به مشکلات موجود در اورژانس بیمارستان آیت‌الله خوانساری، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی پذیرش بیماران اورژانسی کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) صورت می گیرد.
وی ضمن اشاره به استقرار گروه عفونی در بیمارستان آیت الله خوانساری، گفت: به منظور امنیت خاطر و آسودگی سایر بیماران خدمات گیرنده از کلینیک امام رضا(ع)، بخش عفونی این کلینیک از شنبه دهم آبان ماه به بیمارستان آیت‌الله خوانساری انتقال داده می شود و در دو شیفت صبح و عصر ارائه خدمت می دهد؛ همچنین آقای دکتر علی اصغر فرازی به عنوان مدیر گروه عفونی تمامی معاینات خود را در این مرکز انجام می دهند.
دکتر صادقی تصریح کرد: به دلیل عدم وجود خدمات تخصصی کد ۲۴۷ و اعمال جراحی قلب در سایر مراکز درمانی سطح شهر اراک، بخشی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) به ارائه خدمت در این زمینه می پردازد که برای بیماران فوق مسیر جداگانه و مجزا در نظر گرفته شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با توجه به افزایش مبتلایان و آمار بستری کرونا در استان مرکزی گفت: در کنار بیمارستان امیرالمومنین(ع) و اضافه شدن بیمارستان آیت‌الله خوانساری به بیماران کرونایی، تاکنون ۸۰ تخت بخش خصوصی نیز به این زمینه اختصاص داده شده است.


( ۷ )

نظر شما :