کرونا هنوز در اوج است

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۲۹۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به قله بیماری کرونا نرسیده ایم.
کرونا هنوز در اوج است

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک، افزود: بر اساس نظر متخصصان امر و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، اوج این بیماری در آذرماه است و نیاز است تدابیر پیشگیرانه اندیشیده شود.

وی در ادامه ضمن تسلیت درگذشت فرمانده پدافند هوایی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: کادر درمانی شهرستان اراک تلاش‌های زیادی برای نجات جان این فرمانده خدوم از شر بیماری منحوس کرونا انجام دادند، اما متاسفانه نتیجه بخش نبود و او به دیار حق شتافت؛ اینجانب درگذشت امیر قاسم جلیلوند فرمانده پدافند هوایی استان مرکزی را به بازماندگان، ارتش، سپاه، نیروهای مسلح و مردم استان مرکزی و قزوین تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه اراک با توجه به شرایط بسیار حساس بیماری کرونا، تصریح کرد: پیشگیری عامل مهم در مقابله با شیوع این بیماری بوده و همه باید دست به دست هم دهند تا ضایعات این بیماری به حداقل برسد.

وی ابراز داشت: برگزاری هر نوع نشست غیرضروری باید در استان مرکزی حذف شود و نشست‌های ضروری نیز با حداقل نفرات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شوند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان ضمن اشاره به نقش خیرخواهانه مومنان در تمامی حوزه ها، بیان کرد: سالیان سال مومنان در تمامی ابعاد و میادین ورود پیدا کرده و از جمله در دوران اپیدمی فراگیر کرونا ویروس، مردم این استان در زمینه تهیه بسته‌های کمک مومنانه تاکنون خوش درخشیده و ۲۰۰ هزار بسته تهیه کرده و باید با همت همه مردم، خیران و بسیج، روحانیت و اقشار مختلف ۱۰۰ هزار بسته معیشتی دیگر برای محرومان و آسیب‌دیدگان از وضعیت کرونا تهیه شود.


نظر شما :