اعمال مجدد محدودیت ها از چهاردهم آبان ماه به مدت ۱۰ روز

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵ کد : ۱۲۹۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲۲
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از روز چهارشنبه چهاردهم آبان ماه به مدت ۱۰ روز کلیه صنوف سه و چهار تعطیل خواهند شد و نظارت و اعمال با متخلفین زیر نظر نیروی انتظامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
اعمال مجدد محدودیت ها از چهاردهم آبان ماه به مدت ۱۰ روز

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در برنامه «تلویزیونی رودررو» که شنبه شب ساعت ۲۲ از شبکه آفتاب پخش شد، خاطرنشان کرد: مفاهمه ملی در عرصه مقابله با کرونا چه در سطح استانی و چه در سطح ملی، تا زمانی که تک تک ایرانیان به منظور مقابله با این ویروس منحوس، در کنار هم نباشند، موفق نخواهیم شد.

وی هشدار داد: در اجرای مصوبات ستاد استانی و ملی هر شخص و یا سازمانی که این قوانین را نقض بکند، باید به مراجع قانونی معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: در اجرای مصوبات در میانه راه هستیم و برای رسیدن به رضایتمندی کامل باید در مرکز استان و در شهرستان ها، فرمانداران و مسئولین با جدیت بیشتری تلاش ورزند و همگی از جمله نهادهای حاکمیتی، نظارتی و مردمی پای کار باشند، تنها در این صورت موفقیت را به آغوش خواهیم کشید و با منتظر ماندن و توقع داشتن از یکدیگر جز بحرانی تر کردن شرایط و از دست دادن زمان، کاری را پیش نخواهیم برد.

وی بیان کرد: در این تعطیلی ۱۰ روزه تنها صنوف ۱ و ۲ و خدمت رسان اجازه فعالیت داشته و شدیداً با افراد متخلف برخورد می شود همچنین در حوزه ورزش در جلسه ای با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان مقرر گردیده که به تفکیک هر رشته بعد از این تعطیلی، پروتکلی مشخص برای هر رشته ابلاغ شود و تمامی سالن ها و باشگاه ها موظف به اجرای این ابلاغیه می باشند.

اکرمی، عنوان کرد: خطر کرونا بسیار جدی بوده و همگی موظف هستند که به یکدیگر تذکر دهند، حتی اگر شهروندی وارد اداره یا سازمانی می شود و سهل انگاری را مشاهده نموده، حتماً باید تذکر دهد؛ از فردا در سطح استان مرکزی با تمامی  افراد و دستگاه‌های متخلف برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد و این افراد مشمول جرایم قانونی می‌شوند و جای هیچگونه گله ای نمی باشد.

وی افزود: در هر صنفی مدیران و مسئولان مربوطه باید به دقت نظارت کافی بر ارگان‌ها و اشخاص ذیربط خود را داشته باشند، از جمله در حوزه ورزش و جوانان، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ...

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی در پایان گفت: بشر در حال حاضر با یک دشمن ناشناخته و مرموز مواجه بوده و علیرغم تمام زحمات بشر، کرونا همچنان افراد زیادی را به مرز نابودی می کشد، بنابراین نیاز است که با درایت و آگاهی کافی در زمینه جلوگیری از ابتلا و انتقال این بیماری برخورد نماییم.


( ۷ )

نظر شما :