ناآرامی های موجود در بیمارستانها به واسطه کرونا ویروس

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰ کد : ۱۳۰۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: شاهد صحنه های دردناکی در بیمارستان‌ها هستیم.
ناآرامی های موجود در بیمارستانها به واسطه کرونا ویروس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد رضا حجتی در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی موج آشنا از صدای شبکه آفتاب، افزود: کاش معذورات اخلاقی مانع نمی شد  و ما می‌توانستیم این تصاویر دردناک را برای مردم پخش نماییم و آنها را به تعامل دعوت نماییم؛ این صحنه های دردناک از لحاظ جسمی و روحی بی تاثیر بر روی کار درمان و بهداشت نیست.

رییس بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان هشدار داد: زمانی که مردم از روی غفلت و عادی نگاری در اجتماع حضور داشته و یا در حال تدارک و تدوین برگزاری مهمانی ها و مراسم های خود می باشند در آن لحظه ها، بعضا از کادر درمان دیگر کاری ساخته نیست و مردم در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در موج اول بیماری کرونا با همکاری مردم توانستیم بیماری را مدیریت نماییم و تقریباً دو هفته نیز در وضعیت سفید قرار داشتیم.

وی بیان کرد: برودت هوا و اضافه شدن بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی های فصلی و افزایش آمار مبتلایان و متوفیان، نشان دهنده بی توجهی مردم نسبت به این بحران می باشد، نکات بهداشتی به معنای شعار نمی‌باشد و غفلت از آنها به معنی بازی کردن با جان و سلامتی خودمان است.

دکتر حجتی در پایان مردم را به زدن ماسک، شستشوی مرتب دستها، پرهیز از حضور در اجتماع، عدم برگزاری مراسم های گوناگون، اجتناب از مسافرت های بی مورد و حفظ فاصله اجتماعی دعوت کرد.


( ۵ )

نظر شما :