ارتقا ظرفیت اکسیژن در بیمارستان آیت الله خوانساری

۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱ کد : ۱۳۰۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۳۴
رییس بیمارستان آیت ا...خوانساری اراک گفت: جهت جبران کمبود اکسیژن ویژه بیماران کرونایی یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر در بیمارستان نصب می شود.
ارتقا ظرفیت اکسیژن در بیمارستان آیت الله خوانساری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر آذین احمری بیان کرد: با توجه به انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان آیت الله خوانساری و استقرار گروه عفونی در این بیمارستان، درمانگاه تنفسی نیز مجدداً فعال شده است؛ البته اورژانس‌بیمارستان فعال نبوده و بیماران اورژانسی باید همچنان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراجعه کنند و در صورت نیاز به بستری به بیمارستان آیت الله خوانساری منتقل می شوند؛ همچنین بیمارانی که با تجویز پزشک نیازمند بستری باشند در این بیمارستان پذیرش خواهند شد.
وی ضمن اشاره به افزایش تخت های آی سی یو در بیمارستان آیت الله خوانساری، افزود: از تعداد ۱۳۰ تخت بستری موجود در بیمارستان آیت الله خوانساری، ۳۰ تخت مختص آی سی یو بوده به همین جهت نیاز به اکسیژن برای درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان کاملاً محسوس بود.
دکتر احمری خاطرنشان کرد: با نصب و بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز جدید ضمن ایجاد حاشیه امن برای بیماران، ظرفیت اکسیژن بیمارستان ارتقا یافته و در صورت نیاز بیشتر، کپسول های اکسیژن بیشتری نیز در مدار قرار می گیرند.
وی در پایان با توجه به انتقال بیماران سرطانی به بیمارستان امیرکبیر، اظهار داشت: بیمارستان آیت الله خوانساری دارای ۵۰ تخت بستری و ۱۰ تخت آی سی یو، برای بیماران سرطانی بوده که تعدادی از بیماران ترخیص شده اند و بقیه نیز به بیمارستان امیرکبیر منتقل گردیدند، البته این مجموعه درمانی درصدد است که یک بخش آی سی یو جدید به  منظور رفع نیاز بیماران سرطانی به بخش‌های ویژه ایجاد کند تا مشکلاتی در این خصوص پیش نیاید.


( ۲ )

نظر شما :