عدم فعالیت مشاغل در شهر اراک و سه شهرستان فوق بحرانی استان مرکزی

۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴ کد : ۱۳۰۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در سه شهرستان فوق بحرانی از جمله ساوه، خمین، دلیجان و خود شهر اراک فعالیت گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ ممنوع اعلام شد.
عدم فعالیت مشاغل در شهر اراک و سه شهرستان فوق بحرانی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در گفتگوی تلفنی با اخبار شبانگاهی از صدای شبکه آفتاب، بیان کرد: در دوران اپیدمی فراگیر کرونا، همه مردم، نهادها و تمامی مشاغل موظف به تبعیت از مصوبات ستاد کرونا می باشند.
وی تکمیل کرد: در سه شهرستان ساوه، خمین و دلیجان و خود شهر اراک که جزو شهرهای فوق بحرانی می باشند، فعالیت گروه های شغلی دو، سه و چهار اکیداً ممنوع بوده و فرمانداران و مسئولین ذیربط موظف هستند که بر این موضوع نظارت داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، هشدار داد: از روز چهارشنبه فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در شهر اراک ممنوع می باشد همچنین تا روز جمعه تردد در شهرستان اراک یعنی ورود خودروهایی با پلاک های غیر بومی به اراک و خروج خودروهای بومی از اراک ممنوع بوده که پلیس راهور حتماً این موضوع را دنبال خواهد کرد و چنانچه شهروندان این امر مهم را رعایت نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و در صورت اصرار خودروی آنان توقیف می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نظارت بر ممنوعیت فعالیت مشاغل رده ۳ و ۴ بر عهده دانشگاه علوم پزشکی اراک، اتاق اصناف و فرمانداری ها در شهرستان‌های اعلام شده می باشد و چنانچه هر کدام از این مشاغل باز باشند، برخوردهای قانونی با متصدیان به عمل می‌آید.
اکرمی در پایان گفت: امیدواریم مردم فهیم و نوعدوست استان مرکزی مصوبات ستاد کرونا و محدودیت‌های ابلاغ شده را رعایت نمایند تا نیازی به برخورد قانونی و جریمه نباشد.


( ۸ )

نظر شما :