دکتر سید محمد جمالیان:

کادر درمان به معنای واقعی کلمه ایثارگری را به منصه ظهور رساندند

۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۳۰۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی از کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان های استان مرکزی قدردانی کرد.
کادر درمان به معنای واقعی کلمه ایثارگری را به منصه ظهور رساندند

به گزارش وب دا مرکزی، در قسمتی از متن این پیام آمده است:

به نام خداوندی که شفا از اوست
این روزها، دیدن تصاویر از بیمارانی که از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان مرکزی با رشادت‌ها و فداکاری‌های کادر درمانی رهایی پیدا می کنند و به بخش بستری انتقال داده می شوند و در نهایت به آغوش عزیزانشان بر می گردند، حس غرور توأم با سرفرازی به انسان دست می دهد که انرژی ما را در این روزهای پرتلاطم را دو چندان می کند.
در بازدیدی که شب گذشته از بیمارستان آیت الله خوانساری داشتم، درخواست و دغدغه اصلی اکثر کادر درمان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بود که امیدواریم مردم بدانند که به منظور  پاسداشت از زحمات کادر بهداشت و درمان، توجه نمودن به پروتکل های بهداشتی کافی بوده چرا که آنان دلی پر مهر داشته که این دل بیشتر بخشندگی را یاد گرفته است.
کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران همگی حقی بر گردن ملت ایران دارند، که شاید هیچ زمان نتوان این حق را ادا نمود، اما با رعایت موازین بهداشتی می توان مرهمی بر زخم های چند ماهه آنان بود.
در جریان پرتلاطم زندگی و روزهای سخت و نفس گیر مبارزه با کرونا، همواره دستان پر مهر پزشکان و پرستاران یاری گر سلامت بیماران بوده و در این دوران ۹ ماهه اپیدمی کرونا ویروس، نقش کادر بهداشت و درمان بسیار بارز و پررنگ بوده است.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم که به عنوان خادم شما عزیزان، از تلاش های شبانه روزی تمامی کادر درمان و بهداشت استان مرکزی علی الخصوص پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های درمان کرونا ویروس در استان مرکزی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و در برابر این همه ایثار و عشق سر تعظیم فرود آورده و آرزوی توفیق و سربلندی شما مهربانان را در تمام مراحل زندگی را از خداوند متعال خواستارم.


دکتر سید محمد جمالیان
۱۳ آبان ماه ۹۹


( ۳ )

نظر شما :