استان مرکزی همواره از داشتن مدیران و مسئولین دلسوز استانی به خود می بالد

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵ کد : ۱۳۰۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدیران و مسئولین ارشد استان از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، پای کار بوده و خدا را شاکریم در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
استان مرکزی همواره از داشتن مدیران و مسئولین دلسوز استانی به خود می بالد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این روزهای سخت کرونایی، شاهد صحنه هایی از همدلی و وحدت هستیم و بعید می دانم استان مرکزی تا به امروز، چنین مدیران و مسئولین دلسوزی داشته است.

وی اظهار داشت: زمانی مسافران یک کشتی صحیح و سالم به ساحل امن، می رسند که ناخدای کشتی با درایت و دانایی بسیار، کشتی را مدیریت کند.

متولی سلامت استان مرکزی از تلاش های بی دریغ استاندار و معاونین به خصوص معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرماندار اراک تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: در حال سپری کردن بحرانی ترین شرایط موجود هستیم و پیش بینی ها حاکی از این است که با استمرار داشتن سهل انگاری ها از سوی بعضی از مردم، شرایط  در آینده نه چندان دور، به مراتب بدتر خواهد شد.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: در این شرایط نفس گیر کرونایی، حضور مسئولین و مدیران ارشد استانی از جمله سید علی آقازاده استاندار مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دکتر حسین بختیاری فرماندار اراک و البته در راس آنها حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در میدان مبارزه و تلاش های روز افزون و بی دریغ آنان به منظور رسیدگی و بازرسی از سطح شهر، اماکن و اصناف نشان دهنده این است که همواره این عزیزان دغدغه سلامت مردم را داشته و برای حفظ سلامت و جان مردم استان مرکزی شبانه روز در حال تلاش هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه گفت: مجموعه علوم پزشکی به خود می بالد که چنین مسئولان دلسوز و با درایتی در این استان پا به پای کادر بهداشت و درمان در حال کوشش اند و حتی یک لحظه نیز فکرشان از سلامتی مردم و تلاش در این راه در این بحران کرونایی، فارغ نمی شود.

وی تاکید کرد: اینجانب به عنوان متولی سلامت استان بر خود لازم می دانم که از تلاشهای ارزنده ی این عزیزان و تمامی همکاران آنها در جهت توسعه و حفظ سلامت مردم در این دوران طاقت فرسا و جنگ نابرابر، به علت نظارت و پیگیری‌های شبانه‌روزی به منظور رعایت موازین بهداشتی  و اجرای کامل و درست پروتکل های بهداشتی، تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند متعال توفیق، سعادت و جاودانگی در تمامی مراحل زندگی را برای این بزرگواران خواستارم.

وی خاطر نشان کرد: این تلاش ها همچون گرمایی در این اپیدمی جهانی، مدافعان سلامت را دلگرم می کند.

دکتر جمالیان در پایان ابراز امیدواری کرد که با ورود تمامی اقشار جامعه همچون روزهای نخست شیوع این بیماری و کنترل نسبی و قابل قبول آن در موج اول، بتوان از این مبارزه ی سخت و نفس گیر و امتحان الهی، سربلند بیرون بیاییم.


( ۱ )

نظر شما :