آمار بیماران سرپایی و بستری در شهرستان خنداب در حال افزایش است

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲ کد : ۱۳۰۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: در موج سوم کرونا ویروس و همزمان با سراسر استان و سایر شهرستان ها، آمار بیماران بستری و حتی سرپایی نیز در تنها بیمارستان این شهرستان در حال افزایش است.
آمار بیماران سرپایی و بستری در شهرستان خنداب در حال افزایش است

به گزارش وب دا مرکزی، رسول گوهری افزود: با وارد شدن به موج سوم کرونا، شهرستان خنداب نیز مانند اکثر شهرستان های استان، دچار بحران شده و در وضعیت قرمز به سر می برد.
وی اظهار داشت: متاسفانه مانند سایر مردم و هم استانی ها، مردم این شهرستان و روستا های اطراف، خسته شده اند و موازین بهداشتی را کمتر از گذشته رعایت و با جدیت کمتری پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند.
وی خطاب به مردم گفت: اگر از وضعیت موجود خسته شده اند، از کادر بهداشت و درمان خسته تر نیستند، چرا که حدود ۹ ماه از فعالیت سخت و طاقت فرسا با امکانات محدود و شیفت های طولانی آنهم با لباس های مخصوص و غیرقابل تحمل می گذرد، ولی آنها همچنان خود را موظف به ارائه خدمت و انجام وظیفه می دانند.
گوهری، از مردم خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها، ضمن کاهش میزان ابتلا، ورودی بیمارستان ها و در نتیجه فشار کاری فراوانی که بر دوش کادر بهداشت و درمان سنگینی می کند را کاهش دهند.


نظر شما :