پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی عصای سفید

۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۷ کد : ۱۳۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۰۳
دکتر حسن طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، در پیامی روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان به خصوص روشن ضمیران حوزه سلامت تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی عصای سفید

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

23 مهرماه، روز عصای سفید، بهانه ای است که یادی کنیم از عزیزانی که از نعمت بینایی محروم هستند اما دلی روشن دارند که دستان نوازش خداوند را بر روی گونه های تب دار گل ها، لمس می کنند، کسانی که در نفس های نسیم و در تار و پود جانشان، زندگی معطر می گردد.

بی شک عصای سفید چونان پرچمی می باشد که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.

این عزیزان باوجود محدودیت هایشان همواره جزء اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می شوند و در حوزه سلامت نیز هستند روشندلانی که در این عرصه به مردم و میهن اسلامی مان خدمت صادقانه می نمایند، به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد.

رودکی، دکتر محمد خزائلی که متولد اراک می باشد، آیت ا.... حاج سید عبدالهادی شیرازی (از مراجع تقلید در نجف) و... از جمله  روشندلان بزرگی بوده اند که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت و تقویت سایر حس ها توانسته اند براین نقیصه ظاهری فائق آمده و مایه سرفرازی و سربلندی ما شوند.

اینجانب بر خود لازم می دانم فرا رسیدن بیست و سوم مهرماه، روز جهانی نابینایان را به تمامی عزیزان روشن ضمیر، به خصوص همکاران روشن دل عزیزی که در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مشغول فعالیت هستند، تبریک عرض نمایم و امید است در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

دل روشن بهترین هدیه خداوند است

دکتر حسن طاهراحمدی – 22 مهرماه 1397

کلید واژه ها: دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک روز جهانی عصای سفید پیام تبریک


( ۱ )

نظر شما :