منبع تصمیم‌گیری مصوبات اعلام شده، ستاد استانی کرونا می باشد

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲ کد : ۱۳۰۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم استان مرکزی تنها اعلامیه های منتشر شده از سوی ستاد استانی کرونا را دنبال کنند.
منبع تصمیم‌گیری مصوبات اعلام شده، ستاد استانی کرونا می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در گفتگوی تلفنی با اخبار استان مرکزی، تاکید کرد: اخیراً از سوی بعضی از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی به جز صدا و سیما مواردی در خصوص محدودیت ها اعلام می‌شود که موثق نبوده و تنها مرجع تصمیم گیری برای مبارزه با ویروس کرونا ستاد استانی کرونا بوده که ریاست این ستاد بر عهده استاندار می باشد و دکتر جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز سخنگوی این ستاد بوده و بنده نیز جانشین رییس این ستاد می‌باشم.
وی بیان کرد: تنها ستاد استانی کرونا می‌تواند اظهارنظر دقیق داشته باشد و اعلامیه ها و ابلاغیه های این ستاد از طریق صدا و سیما به سمع و نظر مردم می رسد.
اکرمی در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی، اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار و گزارشات شهرستان ساوه نیز به شهرستان‌های فوق بحرانی استان مرکزی اضافه شده، لذا در شهرستان‌های خمین، دلیجان و ساوه محدودیت های خاصی حاکم است و فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار کاملاً ممنوع می باشد.
وی با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: در مراکز استان ها محدودیت تردد نیز از روز دوشنبه هفته جاری تا روز جمعه ساعت ۲۴ اعمال می شود و کلیه خودروهای با پلاک های بومی حق خروج از شهر را نداشته و کلیه پلاک های غیر بومی هم حق ورود به شهر را ندارند که پلیس راه نیز در این خصوص کاملا توجیه بوده و چنانچه افرادی از این مسئله سرپیچی نمایند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
وی در ادامه تکمیل کرد: محدودیت دیگری که متوجه مراکز استان‌ها بوده این است که تا اطلاع ثانوی فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در مراکز استانها ممنوع می باشد.
وی در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری و کمک تمامی مردم استان مرکزی بتوانیم در کاهش انتقال ویروس کرونا نقشی بسزایی داشته باشیم.


( ۳ )

نظر شما :