برخی افراد شجاعت را با بی توجهی و فرار از مسئولیت اجتماعی اشتباه گرفته اند

۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹ کد : ۱۳۱۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: ماه هاست که جهان درگیر پاندمی ویروس کرونا بوده و تمام فعالیت ها و اقدامات پیشین را مختل کرده است.
برخی افراد شجاعت را با بی توجهی و فرار از مسئولیت اجتماعی اشتباه گرفته اند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی بابایی در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی موج جوان که به صورت زنده و مستقیم از رادیو شبکه استانی آفتاب پخش شد، افزود: در دروان حساسی قرار داریم و متاسفانه برخی افراد شجاعت و نترسی را با بی توجهی و فرار از مسئولیت اجتماعی اشتباه گرفته و با عدم رعایت پروتکل ها، جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

وی افزود: آسیب رساندن به سلامت دیگران نوعی حق الناس محسوب شده و خداوند از حق الناس نگذشته و به هیچ عنوان به سادگی از آن چشم پوشی نخواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان تاکید کرد: هر چه در مقابله با این ویروس کوتاه بیاییم و آن را دست کم بگیریم، کرونا با جدیت بیشتری با ما برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید سبک زندگی مان را با شرایط تطبیق دهیم و زندگی در شرایط فعلی آداب خاصی دارد و به این معنی  نیست که کرونا را جدی نگیریم و با عادی انگاری شرایط را بدتر کنیم چرا که اگر نتوانیم این شرایط را کنترل کنیم، باید تاوان سنگینی را پرداخت کنیم.

دکتر بابایی به ظرفیت 32 تختخوابی تنها بیمارستان این شهرستان اشاره کرد و گفت: ظرفیت این بیمارستان در صورتی که مملو از بیمار شود نیز به ما اجازه بستری بیماران بیشتری را نمی دهد و در این شرایط با کمبود شدید فضای فیزیکی، حتی با در اختیار داشتن کامل ترین تجهیزات با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

وی خطاب به مردم شهرستان کمیجان و شهرهای اطراف بیان کرد: خادمین خدمت گذار حوزه سلامت و بهداشت و درمان، همواره الگوی صبر و بردباری بوده اند، اما شرایط به گونه ای رقم خورده که صبر آنها لبریز شده و دیگر رمقی برایشان باقی نمانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان از مردم و هم استانی های عزیز خواست در مرحله اول برای حفظ سلامتی خود و دیگران و در مرحله دوم برای کاهش فشار زیاد کاری مدافعان سلامت، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.


( ۴ )

نظر شما :