ارائه ارزان خدمات دندانپزشکی با راه اندازی ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی اراک

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۳ کد : ۱۳۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با راه اندازی و شروع به کار دانشکده دندانپزشکی اراک، خدمات پرهزینه سلامت بهداشت دهان و دندان با تعرفه های کمتر به همشهریان و هم استانی های عزیز ارائه می شود.
ارائه ارزان خدمات دندانپزشکی با راه اندازی ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از دانشکده دندانپزشکی اراک، افزود: امیدواریم با ارتقاء همه ابعاد سلامت از جمله سلامت دهان و دندان، بتوانیم رضایت مردم استان مرکزی را در حوزه بهداشت و درمان به دست آوریم.

وی اظهار داشت: یکی از حوزه های مهم سلامت همواره بهداشت دهان و دندان بوده و نباید بحران اپیدمی کرونا  و  تعرفه های بسیار بالا، مانع از رسیدگی و توجه افراد به این زمینه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: ساختمان این دانشکده، از حدود یک ماه پیش به همت دکتر احسان مومنی (رییس دانشکده) و معاونت آموزشی و مسئولین دانشگاه سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به مکان جدید و بزرگ تر انتقال پیدا کرد و از این پس علاوه بر افزایش کیفیت خدمات، کمیت خدمات ارائه شده نیز با توجه به فضایی بزرگ تر، امکان پذیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتقال دانشکده دندانپزشکی به ساختمان جدید با هدف دسترسی آسان تر مردم به خدمات بهداشت دهان و دندان با تعرفه های دولتی نسبت به مطب‌های خصوصی بوده به طوریکه در حال حاضر در این مرکز در فضای بسیار مناسب و با تهویه بسیار عالی، بیش از ۱۰۰ یونیت و با کادری مجرب و مجهز در حال ارائه انواع خدمات تخصصی و عمومی دهان و دندان می باشند.

دکتر جمالیان در پایان  گفت: امید است با توسعه تجهیزات، ظرفیت پذیرش بیماران نسبت به قبل دو برابر افزایش یافته و بتوانیم رضایتمندی هم استانی های عزیز را در این راستا جلب نماییم.

گفتنی است مکان جدید دانشکده دندانپزشکی اراک، در خیابان هپکو، بلوار نواب صفوی، روبروی اداره پست واقع شده است.


( ۵۲ )

نظر شما :