جذب ۱۹۶ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳ کد : ۱۳۲۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۶۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کسب مجوز برای جذب ۱۹۶ نفر نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
جذب ۱۹۶ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: به منظور راه اندازی و بهره برداری از مراکز جدید الاحداث و توسعه یافته و رفع کمبود نیروی انسانی در واحدهای تابعه دانشگاه، مجوز استخدام پیمانی که در خردادماه سالجاری با سازمان اداری و استخدامی کشور نامه نگاری شده بود، صادر و اجازه جذب 196 نفر تخصیص داده شده است.

وی افزود: سهمیه تخصیص داده شده برای این استخدام در کلیه مشاغل تخصصی مورد نیاز مراکز یاد شده می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: استفاده از مجوزهای استخدامی فوق الذکر در قبال تشکیلات و پست های سازمانی مصوب امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهای ذکر شده از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی متمرکز استفاده خواهد شد و گفتنی است ورود و شروع فرایند ثبت نام و ثبت اطلاعات مربوط در پورتالی که متعاقبا اعلام می شود، انجام خواهد شد.

دکتر جمالیان گفت: این تعداد جذب در حوزه های مختلف به  ترتیب 107 نفر در بیمارستان های جدید و توسعه یافته، 20 نفر در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های فعال، 2 نفر در اورژانس بیمارستانی (متخصص طب اورژانس)، 10 نفر در اتاق های زایمان جدید و فعال (رشته شغلی ماما)، 23 نفر در پایگاه های اورژانس 115 عمدتاً در پایگاه های فعال و جدید، 29 نفر در حوزه بهداشت، 4 نفر در حوزه ستادی و 1 نفر هم روانشناس بالینی در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی صورت خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بیان کرد: طبق مجوز اخذ شده همچنین مقرر شد 41 نفر در دانشکده علوم پزشکی خمین و 48 نفر نیز در دانشکده علوم پزشکی ساوه جذب و به کارگیری شوند.


( ۲۹ )

نظر شما :