بازدید نماینده مردم اراک از دو مرکز مهم سلامت شهر اراک

۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۴ کد : ۱۳۲۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸۱
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: یکی از نیازهای جدی مردم شهر اراک ارائه خدمات مطلوب در حوزه دهان و دندان و توانبخشی می باشد.
بازدید نماینده مردم اراک از دو مرکز مهم سلامت شهر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، محمد حسن آصفری از کلینیک دندانپزشکی و کلینیک توانبخشی ایثار بازدید به عمل آورد و در طی این بازدید، تاکید کرد: با توجه به آلودگی های هوایی و صنعتی شهر اراک یکی از نیازهای مهم و اساسی مردم استان، خدمات مطلوب در حوزه دهان و دندان، توانبخشی و فیزیوتراپی می باشد.
وی افزود: با همت مجموعه علوم پزشکی اراک و مدد بنیاد شهید ایثارگران امروزه، کلینیک ایثار در راستای ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی برای بیماران ام اس، مبتلایان به انواع ناتوانی ها، کودکان و ...  همچنین کلینیک‌ دندانپزشکی با وجود بیش از ۱۰۰ یونیت به ارائه انواع خدمات تخصصی و عمومی دهان و دندان با تعرفه دولتی می پردازد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان یادآور شد: در گذشته این دو مرکز به دلیل واقع شدن در فواصل طولانی از شهر، نمی توانست خدمات را آن طور که شایسته بوده، ارائه دهد و مردم نیز آگاهی و اطلاعات کافی نداشتند، اما امروزه با واقع شدن این دو کلینیک در مرکز شهر، مردم می‌توانند خدمات مطلوب و نوینی را دریافت نمایند.
وی، از تلاش های دکتر سید محمد جمالیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک و مجموعه علوم پزشکی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم که در آینده نیز شاهد افتتاح بخش های تکمیلی تر در حوزه بهداشت و درمان باشیم و آماده ایم هر گونه حمایتی را به منظور ارتقاء سطح سلامت مردم استان، انجام دهیم.
آصفری در حاشیه این بازدید با توجه به شیوع موج سوم و گسترده کرونا ویروس بیان کرد: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان و متوفیان کرونا ویروس هستیم و تنها راه مصونیت از این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: کادر پزشکی و پرستاری ماه هاست که فداکارانه در حال جانبازی می باشند و خدا قوت مردم به کادر پزشکی و پرستاری همین رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.
وی در پایان تمامی مردم علی الخصوص اصناف و کسبه را به رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی فراخواند و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی توقع داریم به منظور حفظ سلامتی، اصناف و کسبه با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی جامعه بهداشت و درمان را یاری نمایند و مطبوعات نیز می توانند با قلم توانمند خود ما را در این امر یاری نمایند.


نظر شما :