ورود خیران  به حوزه سلامت و تهیه دستگاه اکسیژن ساز

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۳۲۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۶
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقشار مختلف جامعه برای مهار و کنترل ویروس کرونا دست به دست هم دهند و خیران برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ها و مجموعه علوم پزشکی کمک کنند.
ورود خیران  به حوزه سلامت و تهیه دستگاه اکسیژن ساز

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک، افزود: لازمه عبور از بحران کرونا، هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: کمبود اکسیژن مهم ترین مشکل بیمارستانها و نیاز بیماران کرونایی است و از خیران می خواهم تا در تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز به بیماران کمک کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: ضروری است همه اقشار مردم، قرارگاه  های فرهنگی، مساجد، محله ها، شهرداری، بسیج، روحانیت و همه و همه دست به دست هم دهند و هر آنچه که در توان دارند برای مقابله و مهار این بیماری به‌کار بگیرند.

وی تاکید کرد: همه باید با همت‌های بلند برای غلبه بر مشکلات به میدان بیایند و از ظرفیت‌های موجود کشور به بهترین شکل در رفع معضلات و مشکلات استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ظرفیت استان مرکزی در بخشهای مختلف از جمله معادن، صنایع و بخش کشاورزی اشاره و بر استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد و از مسئولان استان خواست تا معضل بیکاری در استان رفع شود.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یک مکتب و یک فرهنگ و مایه عزت، شرف، اقتدار، پیروزی و سرمایه با عظمت انقلاب و ایران اسلامی است که در شرایط کرونا به مردم خدمت‌رسانی کرده است.


نظر شما :