جامعه روحانیت پیشقراول در همه عرصه ها

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۱ کد : ۱۳۲۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۴
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به خود می بالیم که جامعه روحانیت و طلاب در همه عرصه ها مدد رسان بوده اند.
جامعه روحانیت پیشقراول در همه عرصه ها

به گزارش وب دا مرکزی، حجت السلام و المسلمین علی حسنوند در جلسه ای که با حضور جامعه طلاب و روحانیون استان مرکزی به همراه ریاست و روسای مراکز درمانی و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک  تشکیل شده بود، تاکید کرد: باعث افتخار است که جامعه روحانیت همواره پیشقراول در انجام کارهای داوطلبانه و جهادی بوده است.

وی یادآور شد: روحانیت همواره در ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امروزه در اپیدمی منحوس کرونا، پیش قدم بودند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: نیروهای داوطلب بسیاری به منظور کمک رسانی به پرسنل در بیمارستان ها و همچنین یاری گر بیماران، ثبت نام نموده اند که با توجه به شیوع روز افزون کرونا ویروس، در حال حاضر یک هشتم از یک بیمارستان پوشش داده شده و نیازمند نیروهای بیشتری برای پوشش دهی کامل می باشیم.

حجت الاسلام حسنوند در پایان گفت: برای ساماندهی این امر، نیاز به یک کار جدی تر می باشد، چرا که حضور روحانیت در کنار پرسنل، ضمن دادن روحیه از رفت و آمد همراهان بیماران جلوگیری نموده که این امر کاهش بسزایی در خصوص بار انتقال بیماری خواهد داشت.


نظر شما :