وجود روحانیان در کنار کادر درمان، انرژی مضاعفی به پر و بال خسته کادر بهداشتی و درمانی

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۷ کد : ۱۳۲۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۸
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمک و مدد جامعه روحانیت و روحانیون و طلاب باعث می شود که همکاران در بیمارستان ها احساس تنهایی نکنند.
وجود روحانیان در کنار کادر درمان، انرژی مضاعفی به پر و بال خسته کادر بهداشتی و درمانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده در جلسه ای با حضور جامعه طلاب و روحانیون استان مرکزی که با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، روسای مراکز درمانی و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک تشکیل شده بود، تاکید کرد: قبل از شروع بیماری کرونا زیرساخت‌های درمانی و فضاهای فیزیکی در استان با مشکلات مواجه بود که با شروع این بیماری این مشکلات خود را بیشتر از قبل نشان دادند.

وی بیان کرد: همواره کمبود شدید نیروی انسانی از جمله نیروی پرستاری در استان مرکزی به وفور به چشم می آید و این مبارزه طولانی مدت، توان پرسنل را بسیار کاهش داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: کمک جامعه روحانیت باعث می‌شود که همکاران ما انرژی مضاعفی بگیرند و این حالت افسردگی و فرتوتی بیش از حد، آنها را آزار ندهد.

وی افزود: در موج اول بیماری کرونا ویروس حضور حداکثر نیروهای جهادی باعث خرسندی و شادمانی ما گشت و امیدواریم که در موج سوم نیز نیروهای جهادی با هماهنگی و ساماندهی بیشتری به کنترل این اپیدمی کمک نمایند.

دکتر صادقی در پایان ضمن تشکر از جامعه روحانیت و طلاب استان مرکزی گفت: استان مرکزی با توجه به جمعیت بالای گروه سالمند نیازمند مراقبین سلامت بیشتری می باشد و با توجه به این اپیدمی امیدواریم که نیروهای جهادی کماکان و بیشتر از گذشته در عرصه درمان یاریگر پرسنل و بیماران باشند.


( ۱ )

نظر شما :