وظیفه ما تولید امید در جامعه می باشد / برنامه استودیو سلامت دستاوردهای حوزه سلامت را به تصویر می کشد

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۶ کد : ۱۳۲۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۱
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از مأموریت‌ها و وظایف اصلی روابط عمومی را نشان دادن قسمت ها و حوزه های مختلف دانشگاه و دستاوردهای حوزه سلامت به مردم دانست و گفت: تمام سعی و کوشش ما بر این است که تصویر جامعی از فعالیت‌هایی که در زمینه های مختلف در دانشگاه انجام می شود را به جامعه نشان دهیم تا معرف ارزش‌های اصلی این مجموعه و نقاط تمایز فعالیت‌ها در ابعاد مختلف باشد.
وظیفه ما تولید امید در جامعه می باشد / برنامه استودیو سلامت دستاوردهای حوزه سلامت را به تصویر می کشد

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: ما با شناخت مجموعه ارزش‌هایی که دانشگاه را به نقطه امروز رسانده و ارزش‌هایی که می‌تواند دانشگاه را در مسیر کمال قرار بدهد و به تصویر کشیدن آنها برای مردم می توانیم امید را در جامعه بالا برده و هر اقدامی که در حوزه سلامت صورت می پذیرد، اگر در دلش امید نباشد می تواند ضد ارزش باشد.

وی در رابطه با برنامه استودیو سلامت، بیان کرد: این برنامه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اراک و صدا و سیمای استان در 35 قسمت ساخته و پخش خواهد شد که با پخش اولین قسمت از برنامه استودیو سلامت از سیمای شبکه آفتاب، پخش این برنامه رسماً آغاز شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: قرار است در این برنامه، حوزه های مختلف دانشگاه و نوع خدمات و فعالیت های ارائه شده و همچنین زحمات همکاران به تصویر کشیده شود و به مردم و مخاطبان معرفی گردد.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در کنداکتور پخش سیمای شبکه آفتاب قرار گرفته و قرار است روزهای جمعه، بعد از خبر ساعت ۱۹ پخش شود.

قربانی در پایان ضمن تشکر از همکاری صدا و سیما استان مرکزی در راستای حمایت از حوزه سلامت، گفت: برای بهتر شدن ارائه خدمات در تمامی حوزه های دانشگاه و مجموعه علوم پزشکی و البته ارتقا سطح سلامت در سطح استان، ساخت و پخش برنامه های اینچنینی و البته مشارکتی موثر بوده و مطمئناً تاثیر خود را در آینده خواهد گذاشت.


نظر شما :