مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

احتساب مدرک تحصیلی تا مقطع ارشد برای پرسنل پیمانی و رسمی دانشگاه/ اعمال مدرک تحصیلی و تغییر عنوان شغلی پرسنل تبصره ۳

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶ کد : ۱۳۲۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۰۹
مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از مسائلی که دغدغه این مدیریت بود و در اولویت کاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه قرار گرفت، بحث احتساب مدرک تحصیلی تا مقطع ارشد برای پرسنل پیمانی و رسمی دانشگاه بود که سالیان سال مسکوت مانده بود.
احتساب مدرک تحصیلی تا مقطع ارشد برای پرسنل پیمانی و رسمی دانشگاه/ اعمال مدرک تحصیلی و تغییر عنوان شغلی پرسنل تبصره ۳

به گزارش وب دا مرکزی، وهب حبیب پور افزود: با توکل بخدا و توصیه های رییس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع، پس از کارشناسی های صورت گرفته توسط همکارانم در اداره مهندسی مشاغل، طرح اعمال مدرک تحصیلی پرسنل تقدیم هیات رئیسه دانشگاه شد و پس از ارائه توضیحات اینجانب در هیات رئیسه دانشگاه، با نظر موافق تمامی اعضای هیات رئیسه، طرح مذکور مورد تایید قرار گرفت و احتساب مدرک تحصیلی پرسنل با رعایت ضوابط و مقررات در حال انجام می باشد.

وی بیان کرد: همچنین اعمال مدرک تحصیلی و تغییر عنوان شغلی پرسنل تبصره ۳ مشابه کارکنان پیمانی و بر اساس آئین نامه مهندسی مشاغل (ماده ۴۷ آئین نامه) و رعایت مقررات مربوطه قابل اعمال خواهد بود.

مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: ارتقاء طبقه و رتبه شغلی کارکنان فوق الذکر مطابق آیین نامه مهندسی مشاغل و پس از تائید کمیته مهندسی مشاغل از تاریخ استحقاق انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: تاریخ احتساب سنوات، رتبه و طبقه پرسنل قرار کار معین از ۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ اعلام گردید تا افزایش ناشی از تطبیق از طریق بند سایر، مستهلک نگردد.

حبیب پور تاکید کرد: در سال جدید و طی سه ماه اخیر بعد از برگزاری دو جلسه بصورت حضوری و وبینار با رییس و معاونین مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت و مساعدت این مدیریت و همچنین برگزاری ۶ جلسه مشترک با حضور معاونین توسعه و آموزشی، روسای دانشکده ها و گروه مهندسی سازمان، در نهایت پس از گذشت بیش از ۱۵ سال تشکیلات دانشکده های آموزشی، بازنگری و به دانشگاه ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: بدین ترتیب تعداد دانشکده های آموزشی دارای چارت مصوب از ۵ دانشکده به ۷ دانشکده افزایش یافت و مجموع پست های هیات علمی آموزشی از ۲۵۶ پست به ۴۵۹ پست، افزایش یافت.

مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پس از بازنگری تشکیلات، دانشکده های دندانپزشکی و توانبخشی دارای چارت مصوب شدند که به ترتیب تعداد ۷ پست پشتیبانی و ۲۷ پست هیات علمی آموزشی جهت دانشکده دندانپزشکی و تعداد ۷ پست پشتیبانی و ۱۱ پست هیات علمی آموزشی جهت دانشکده توانبخشی در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین با تلاش و پیگیری مستمر همکاران مهندسی سازمان در نهایت تشکیلات مصوب پایگاه های اورژانس کشور به شرح تعداد ۵۶ پایگاه اورژانس تک کده و ۵۱۷ پست فوریت، به دانشگاه ابلاغ و در سامانه جامع تشکیلات جایریزی شد.

حبیب پور بیان کرد: از دیگر مواردی که از نظر این مدیریت بسیار حائز اهمیت می باشد بررسی مشکلات پرسنل شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه می باشد که این امر با بازدید حضوری از واحدهای تابعه انجام می پذیرد.

وی اظهار داشت: مسائل و مشکلات از طرف همکاران شاغل در واحدها مطرح و دستورالعمل ها و راهکارها در راستای رفع مسائل عنوان می شود.

مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: بازدید حضوری علاوه بر ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی بین همکاران ستادی و واحدهای تابعه موجب بررسی هر چه سریعتر مسائل در راستای بهبود عملکرد می گردد.

حبیب پور در پایان گفت: اینجانب بعنوان مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه وظیفه دارم از دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه و دکتر سعید رضا سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تشکر کنم که در ایام کرونایی دغدغه رفع موانع پیشرفت پرسنل را دارند و تاکید ویژه بر حل مشکلات عزیزان را داشته و با رهنمودهای ایشان سعی داشتیم تا با همکاری روسا و کارشناسان مدیریت توسعه و تحول بهترین ها را برای پرسنل خدوم دانشگاه رقم بزنیم.


( ۲۷ )

نظر شما :