حمایت جامعه روحانیت از مدافعان سلامت

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۳۳۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۶
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان در جلسه تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت گفت: روحانیون تا پایان کرونا در کنار مدافعان سلامت هستند و در این راه هر کمکی که در توان داشته باشند، انجام می دهند.
حمایت جامعه روحانیت از مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام فاضل حسامی افزود: با توجه به طولانی شدن این بیماری و خستگی مفرط کادر بهداشت و درمان، همه اقشار جامعه و نهادها و هر کسی که در هر زمینه ای توانایی یاری رساندن به این فرشتگان زمینی را دارد، باید به میدان آمده و از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی اظهار داشت: روحانیون نمی توانند مثل یک پزشک یا پرستار خدمات تخصصی به بیماران ارائه دهند، اما در انجام کمک های داوطلبانه و خیرخواهانه می توانند یاری گر مدافعان سلامت باشند تا قدری از فشار کاری آنها کاسته و مجال استراحت و تجدید قوای بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: نظارت و تذکر در انجام فرآیندهای بهداشتی، ایجاد کارگاه های متعدد به منظور ساخت ماسک های بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، حمایت از معیشت خانواده های نیازمند، ضدعفونی و بسته بندی مواد ضدعفونی با کمک هلال احمر، نظارت و کمک در آرامستان ها و بیمارستان ها و همچنین کمک و یاری رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی توسط طلاب داوطلب و جهادگر از جمله اقداماتی بوده که انجام شده و همچنان هم انجام خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه طب سنتی نیز یاری گر مجموعه علوم پزشکی خواهیم بود.

حجت الاسلام حسامی در پایان ضمن اشاره به اینکه به منظور رسیدن به نتایج مطلوب تر و راهکار های مناسب، می بایست جلسات بیشتری با متولیان این حوزه برگزار شود، گفت: امیدواریم با تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت در صف اول و خط مقدم این مبارز و برنامه ریزی و مدیریت دقیق مسئولین و همکاری و همدلی همگانی، هر چه زودتر شاهد ریشه کنی و نابودی این ویروس در آینده نه چندان دور باشیم.


نظر شما :