روشن شدن چراغ پویش مهربانی با کمک ۳ میلیاردی / تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمک ۳ میلیاردی شورای شهر اراک

۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۳۳۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۲
دکتر سید محمد جمالیان گفت: در این روزهایی که تمام توان و برنامه ریزی مان، کنترل و مدیریت کرونا است و درآمد مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک به شدت کاهش یافته، اقدام شورای شهر اراک در خصوص کمک ۳ میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی، قابل تحسین و بموقع بود.
روشن شدن چراغ پویش مهربانی با کمک ۳ میلیاردی / تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمک ۳ میلیاردی شورای شهر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: پس از جلسه ای که با اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک داشتیم، این شورا به کمک سه میلیارد تومانی مدیریت شهری جهت خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های درگیر بستری بیماران مبتلا به کرونا، رای مثبت داده که در این روزهای پراسترس و سخت، خبر خوبی است و می تواند قدری کمک حالمان باشد.

وی تاکید کرد: مساعدت شورای شهر در قالب یک طرح دو فوریتی مطرح شده که با اکثریت آرا به تصویب رسیده و امیدواریم هر چه سریعتر به دست مجموعه پزشکی رسیده تا بتوانیم اقلام مورد نیاز و ضروری را تهیه کنیم.

دکتر جمالیان همچنین ضمن تشکر مجدد از رییس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک از دیگر ارگان ها، خیرین به خصوص صنایع خواست تا به یاری دانشگاه علوم پزشکی اراک آمده و در این کارزار سخت، نقش مهمی را داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به راه اندازی پویش مهربانی با همکاری بانک رفاه با هدف تهیه لوازم تشخیصی و درمانی بیماران کرونایی هم اشاره کرد و گفت: در این زمان حساس از خیرین سلامت و به ویژه صنایع که از قدرت و تمکن مالی مناسب تری نسبت به مردم برخوردار هستند، می خواهیم در این زمینه یاری گر حوزه درمان باشند تا بتوانیم مانند موج اول و دوم، این بیماری را در استان تا حدی کنترل کنیم.

گفتنی است مبالغ جمع آوری شده و کلیه هزینه کردها در پایان به صورت کاملاً شفاف اعلام خواهد شد، همچنین کسانیکه تمایل به کمک با هر مبلغی را دارند می توانند از دو طریق شماره حساب 2000500055 نزد بانک رفاه و یا شماره کارت 9539 0008 6370 5894 بانک رفاه اقدام نمایند.


نظر شما :