مجمع نمایندگان استان مرکزی بازوان کمکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۳۳۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نمایندگان حوزه های انتخابیه مختلف در استان مرکزی، به منظور کاهش فشار و کم کردن مشکلات حوزه پزشکی در روزهای شلوغ و پر استرس کرونایی، به خوبی در کنار مجموعه علوم پزشکی هستند و در راستای رفع موانع، گام های موثری برمی دارند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی بازوان کمکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر از مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: نماینده پیگیر، سرمایه و مایه قوت قلب تیم مدیریتی و همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

وی اظهار داشت: پیگیری های شبانه روزی دکتر علی اکبر کریمی و دکتر محمد حسن آصفری و جلسات متعدد ایشان با وزیر و معاونین وزارت بهداشت، به اختصاص تجهیزاتی چون تخت های مراقبت های ویژه، ونتیلاتور و دستگاه سی تی اسکن و سایر تجهیزات مورد نیاز دانشگاه منجر شده است که جای بسی تشکر و قدردانی ویژه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: تلاش و پیگیری های نمایندگان مردم همچون پرتو نوری در این تاریکی و ظلمات شب و بحران فراگیر، ما را به آینده امیدوار می سازد، دستان پر مهر نمایندگان مردم همواره حامی ملت علی الخصوص کادر بهداشت و درمان بوده است.

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه، علیرضا نظری نماینده مردم خمین، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند و حجت الاسلام دکتر سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات تشکر کرد و گفت: پیگیری و مطالبه این عزیزان برای رفع کمبودها و کاستی ها و برگزاری جلسات متعدد با وزیر و معاونین و مسئولین وزارت بهداشت مایه ی مباهات و دلگرمی است.

دکتر جمالیان افزود: این پیگیری ها و تلاش های نمایندگان همواره در تاریخ و ذهن مردم فهیم استان نقش خواهد بست و آیندگان در تاریخ این مرز و بوم از داشتن چنین نمایندگانی که برای سلامت مردم در دوران بحران کرونا فداکاری کردند، به نیکی یاد کرده و به خود خواهد بالید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بیان کرد: کادر خسته بهداشت و درمان با دیدن این پیگیری و تلاش ها، امیدوارتر شده و تنهایی خود را کمتر حس کرده و باشد که دیگر مسئولین و مردم نیز ممارست و پیگیری نمایندگان را الگو قرار داده و مدافعان سلامت را در ارائه خدمات بهتر و مبارزه جانانه تر، یاری کنند.


( ۱ )

نظر شما :