محدودیت های کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی اراک از اول آذر

۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۷ کد : ۱۳۴۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۳۰
پرسنل معاونت های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و پژوهشی با حضور یک سوم پرسنل به فعالیت های خود ادامه می دهند.
محدودیت های کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی اراک از اول آذر

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این رابطه گفت: با توجه به اعمال محدودیت های ایجاد شده در ستاد ملی کرونا و ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، محدودیت‌هایی نیز در دانشگاه علوم پزشکی اراک اعمال خواهد شد.
وی افزود: از آنجا که حوزه سلامت استان، سنگر اول مبارزه با این ویروس منحوس می باشد، شرایط ویژه ای نیز بر دانشگاه علوم پزشکی اراک حاکم می باشد.
قربانی اظهار داشت: معاونت های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و پژوهشی در این مدت با حضور یک سوم پرسنل به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و کلیه اعضای هیئت علمی و پرسنل دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک در این دو هفته تعطیل می‌باشند.
وی تاکید کرد: برنامه دانشجویان کارورز (در عرصه) کما فی السابق  و بر اساس برنامه زمان بندی شده ادامه خواهد داشت و برنامه آموزشی کارورزان پزشکی (اینترن ها) صرفاً طی دو هفته فوق به صورت کشیک خواهد بود، لذا برگزاری کلیه برنامه های آموزشی درون بخشی (گزارش صبحگاهی، ژورنال و...) با رعایت پروتکل های بهداشتی و ترجیحا به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: برنامه آموزشی دانشجویانی که کارآموزی دارند صرفاً به صورت حضور داوطلبانه خواهد بود و الزامی جهت حضور ایشان برای انجام کارآموزی طی مدت دو هفته وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تصریح کرد: با توجه حساسیت های موجود و مسولیت سنگین دانشگاه علوم پزشکی اراک در کنترل و مهار کرونا و بحث پیشگیری و درمان بیماران، پرسنل دیگر حوزه ها و‌ معاونت ها و پرسنل ستادی دانشگاه علوم پزشکی اراک موظف به حضور در محل کار خود هستند و تنها پرسنل دارای بیماری خاص و زنان باردار  مجاز به استفاده از دورکاری می باشند.


( ۶ )

نظر شما :