انتظار مهرورزی از صنایع استان مرکزی

۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۱۳۴۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی از صنایع توقع کمک خیرخواهانه در بحث سلامت مردم را خواستاریم.
انتظار مهرورزی از صنایع استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی افزود: در سایر شهرهای کشور صنایع کمک‌های شایان و قابل توجهی به کادر بهداشت و درمان نموده اند، تا به امروز نیز انواع کمک ها در استان مرکزی صورت گرفته، اما برابر با انتظارات مجموعه استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک نبوده است.
وی تکمیل کرد: بیماری کرونا مسئله ای فراگیر است و همه باید در راستای مقابله با آن کمک و حمایت داشته باشند، البته این کمک ها همیشه مالی و نقدی نیست و می تواند در قالب کمک های فرهنگی، اجتماعی و ... نیز صورت بگیرد.
وی بیان کرد: چشم امید ما بخشندگی و مهرورزی صنایع بزرگ استان مرکزی می باشد که امیدواریم هرچه زودتر وارد میدان عمل مبارزه با کرونا شوند.
اکرمی، با توجه به بحران فراگیر کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن همه حوزه ها در اثر این ویروس، اظهار داشت: نیروهای بهداشتی و درمانی ماهاست که در جنگ نابرابر علیه این ویروس منحوس از جان خود مایه گذاشته اند، اما برای موفقیت در یک نبرد لازم است که تمامی دستگاه ها، صنایع و اصناف دست به دست یکدیگر بدهند، بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری سبز صنایع بزرگ استان مرکزی هستیم و قطعاً این حمایت‌ها و کمک ها از سوی صنایع استان مرکزی در تاریخ این استان انقلابی ثبت خواهد شد و برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: این کمک ها و مهرورزی ها نیازمند یک ساماندهی و نظم و ترتیب ویژه می باشد، بنابراین به زودی نشستی با صنایع بزرگ استان مرکزی خواهیم داشت تا بتوانیم از بخشندگی و کمک‌های آنان علی الخصوص کمک های مالی و تجهیزاتی در حوزه سلامت و درمان استان مرکزی بهره مند شویم.


نظر شما :