با تمام وجود از سلامت مردم حمایت می کنیم

۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۳۴۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۱
استاندار مرکزی گفت: در بحران فراگیر کرونا ویروس حفظ سلامتی و جان مردم از اوجب واجبات است.
با تمام وجود از سلامت مردم حمایت می کنیم

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده در ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونای استان مرکزی، خاطرنشان کرد: به منظور کنترل این بیماری تمامی آحاد جامعه باید دست به دست هم دهند تا محدودیت هایی که در این دو هفته تعیین و مصوب شده به گونه‌ای دقیق اجرا شوند که کمترین تردد و تجمع اتفاق بیفتد.
وی افزود: با توجه به سابقه درخشان مردم در طرح‌های مختلف کرونایی امیدواریم که در اجرای طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای نیز عملکرد شایانی از مردم به یادگار بماند.
وی تاکید کرد: تردد خودروهای ایران ۴۷  و ایران ۵۷ در طرح ممنوعیت شدید ستاد ملی مقابله با کرونا در ۱۲ شهرستان استان مرکزی بلامانع بوده، اما خروج پلاک های بومی استان به سایر نقاط کشور ممنوع است.
وی بیان کرد: شرایط اصناف و خسارت‌هایی که به موجب تعطیلی آنها ایجاد می‌شود، قابل درک بوده اما به واقع حفظ جان افراد بر هر کاری مقدم است و انتظار می رود این قشر برای جلوگیری از هرگونه اعمال قانون، مانند گذشته همکاری خوبی با مسئولان داشته باشند.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح وظایفی برای مدیران در نظر گرفته شده اما اگر مدیری کم کاری نماید باید در مرکز رسیدگی به تخلفات اداری پاسخگو باشد.
استاندار مرکزی در ادامه تاکید کرد: از اول تا ۱۵ آذرماه امسال و با اجرای طرح‌های محدودیت شدید کرونایی در کشور و استان مرکزی، برگزاری هرگونه نشست و همایش در ادارات ممنوع بوده و در صورت نیاز به برگزاری نشست، ضروری است در شهرهای قرمز استان تنها ۱۵ نفر و در شهرهای نارنجی ۲۰ نفر در آن حضور داشته باشند.
آقازاده خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار روزها، مراکز تجاری، پاساژها و بازارهای سرپوشیده در ۲ هفته تعیین شده، تعطیل هستند و فرمانداران باید در این راستا نظارت ویژه ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: تردد در شهرهای قرمز استان نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع بوده و افرادی که به واسطه شغل در این ساعات نیاز به تردد دارند، باید برگه تردد از فرمانداری هر شهرستان با نظر بالاترین مقام آن دستگاه دریافت کنند.
وی در پایان گفت: فعالیت قرارگاه سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و بیشتر فعالیت این پایگاه‌ها مسجد محور بوده، اما نباید به گونه‌ای باشد که موجب تجمع و ازدحام مردم گردد.


نظر شما :