بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تا پایان دولت دوازدهم

۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱ کد : ۱۳۴۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۸۸
استاندار مرکزی گفت: طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تا پایان دولت دوازدهم و شروع دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تا پایان دولت دوازدهم

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده، خاطر نشان کرد: طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک جزو برنامه های مهم و ملی‌ در حوزه سلامت استان مرکزی بوده که اقدامات لازم برای تکمیل و بهره برداری از آن باید سرعت بگیرد و تا پایان دولت دوازدهم آن را به بهره‌برداری برسانیم.
 وی افزود: در واقع باید تمامی ظرفیت‌ها را برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی بخش سلامت در استان مرکزی به کار گرفته و در اسرع وقت نسبت به تکمیل آن اقدام شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: امیدواریم که با سرعت‌بخشی به اقدامات، شاهد بهره‌برداری و پیوستن هر چه سریع‌تر این مرکز درمانی به جرگه خدمات سلامت در استان باشیم.
آقازاده بیان کرد: از این رو گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه اعم از وضعیت کارگاهی، نیازهای و مستلزمات ادامه کار و همچنین موجودی مصالح باید طی هفته آینده به صورت مستند ارائه شده و روند تکمیل با قوت و نظارت مستمر از سر گرفته شود.
وی افزود: این گزارش باید توسط گروهی متشکل از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پیمانکار طرح و مشاور طرح توسعه بیمارستان ارائه شود و مهلت تشکیل این گروه تا عصر روز شنبه یکم آذرماه بوده تا هر چه زودتر بتوان نسبت به سرعت‌بخشی عملیات اقدام کنیم.
استاندار مرکزی در پایان گفت: در این راستا هیچ تعلل و قصوری پذیرفتنی نبوده و این طرح باید هر چه سریع‌تر با حضور پیمانکار، کارفرما و با نظر تیم کارشناسی تکمیل شود و در اختیار سلامت و درمان مردم قرار بگیرد.


( ۱ )

نظر شما :