محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۹ کد : ۱۳۴۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۱۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از محدودیت تردد خودرویی از یکم آذرماه خبر داد.
محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در گفتگوی ویژه خبری، بیان کرد: از روز شنبه مورخ یکم آذرماه ۹۹ به‌منظور کنترل بار بیماری کرونا و جلوگیری از تردد و تجمع، ورود کلیه خودروها با پلاک های غیر بومی یعنی غیر از پلاک ۴۷ و ۵۷ به شهرهای قرمز استان مرکزی ممنوع است و چنانچه فردی بدون توجه به این موضوع وارد این شهرها شود، مطابق قانون برای شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان توسط مامورین راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد شد.
وی افزود: تردد خودروهای شخصی در شهرهای قرمز از ساعت ۲۱ لغایت ۴ صبح ممنوع می باشد و چنانچه خودرویی در این ساعات تردد نمایند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان توسط پلیس جریمه می‌شود.
وی در ادامه تکمیل کرد: برای تردد موارد اضطراری، شهروندان می‌توانند از آژانس‌ها، تاکسی‌ها، تاکسی های تلفنی و اسنپ استفاده نمایند و ممنوعیتی برای تردد خودروهای عمومی، آژانس‌ها و خودروهای امدادی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: برای موارد بسیار ضروری و ناچیز دستگاه ها مقرر شده است که مدیران این دستگاه‌ها از فرمانداری برگ‌ه تردد کسب نمایند.
وی در پایان تاکید کرد: تمامی مصوبات ملی و استانی در این راستا می باشد که ترددها و دورهمی ها کاهش پیدا کند، لذا از دوستانی که در طی این دو هفته در شیفت شب مشغول به فعالیت هستند خواهشمندیم که از خودروهای عمومی و یا سرویس های کارخانه ها و ادارات استفاده نمایند.


( ۲۰ )

نظر شما :