دانشجویان پیرو مکتب سردار سلیمانی

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۳۴۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از دانشجویان توقع داریم در  طرح شهید سلیمانی، مجموعه علوم پزشکی را یاری نمایند.
دانشجویان پیرو مکتب سردار سلیمانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: در زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، دانشجویان در کنار درس وارد جبهه‌های نبرد  حق علیه باطل شدند و نتیجه آن جنگ نابرابر را تغییر دادند، امروزه نیز جنگ دیگری رقم خورده که توقع داریم تمامی دانشجویان وارد میدان نبرد شوند.

وی اظهار داشت: طرح حاج قاسم سلیمانی بسیار مفید بوده و اجرای آن، یکی از راه های نجات بخش کشور از این بحران است، اما به شرطی که همه با هم همکاری کرده و بدون هیچ چشم داشتی وارد این میدان نبرد شوند و فارغ از هر جناح بندی سیاسی و حزبی، تنها به فکر ریشه کنی این ویروس باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه دغدغه اساتید و دانشجویان نباید تنها منحصر به درس و نمره و امتحان باشد، تاکید کرد: دانشجویان علی الخصوص در حوزه های  پزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت باید زندگی کردن با مردم و درک دغدغه ها و مشکلات آنها را بیش از سایرین یاد بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بحران فراگیر کرونا برنامه های توسعه محور دانشگاه را به تعویق انداخته، اما در طی این مدت شورای فرهنگی دانشگاه با تمام تلاش پیگیر مسائل مربوط به دانشجویان بوده و بحث آشپزخانه صنعتی، تعمیر خوابگاه ها و رفع نقص آن ها کارهای بسیار بزرگی است که در طی این دوران انجام شده است، بنابراین توقع داریم که دانشجویان وارد میدان نبرد شوند.

دکتر جمالیان در پایان ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های معاون و مدیران دانشجویی و فرهنگی به خصوص دکتر فخرالدین شریعتمداری، افزود: مطمئناً با ورود دانشجویان علی الخصوص همکاری در طرح شهید سلیمانی و محله محور بسیاری از تشکل ها نیز به پای کار می آیند و تشویق می شوند چرا که انجام این طرح، بار بیمارستان ها را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و به تبع آن مرگ و میر نیز کاهش پیدا می‌کند.


( ۳ )

نظر شما :